  • 11. Data: 2002-01-20 10:00:01
    Temat: Re: Program nie daje się zainstalowa a Parta POP, ktora nie uaktualnia stanu konta.
    Od: "Zygmunt Kałuża" <e...@h...pl>

    Dziękuję za dobre rady, ale już to wszystko sprawdzałem - napisałem do
    pomocy technicznej online producenta i od tygodnia nie ma odpowiedzi żadnej.

    Instalator jest typowy i wykorzystuje typową instalację w Windows - pliki z
    rozszerzeniami *.msi i *.mst.
    Czas chyba przyszedł ujawnić o jaki program chodzi, to RECOGNITA OMNIPAGE
    PRO 11 teraz pod firmą ScanSoft.

    Z.K.

  • 12. Data: 2002-01-20 11:16:25
    Od: "Jacuo" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zygmunt Kałuża" <e...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > rozszerzeniami *.msi i *.mst.
    > Czas chyba przyszedł ujawnić o jaki program chodzi, to RECOGNITA OMNIPAGE

    Pisales do polskiego przedstawiciela, czy na Wegry ?
    Proponuje raczej zadzwonic do polskiego przedstawiciela, bo maile to roznie
    sie traktuje..
    Szukales na ich stronach www, czytales README ? Moz einstalacja pod Me,
    wymaga jakis cudow-wiankow, albo doinstalowania czegos tam.
    Moze rzeczywiscie, jakis pplik sie uszkodzil - choc raczej by instalator sie
    nie wykrzaczal, ale pisla jakis komunikat o bledzie.
    Sprobuj wymienic plyte na inna.

    --
    Jacek

  • 13. Data: 2002-01-20 11:34:21
    Od: "Zygmunt Kałuża" <e...@h...pl>

    To co wiem to teraz RECOGNITA jest sprzedana do ScanSoft USA i tam
    kierowałem swój e-mail.
    Nie wiem czy istniejące przedtem przedstawicielstwo RECOGNITY w Warszawie
    dalej istnieje.
    W ogóle program na Europę jest rozprowadzany chyba w Holandii (druk
    opakowania i instruykcji w Holandii). Na stronach www RECOGNITY nie ma już
    informacji o OMNIPAGE a dalej są informacje o starych wersjach Recognity (do
    5.0) - czyli pisanie do Recognity na Węgry uważam za bezcelowe.

    Po przerwaniu pracy instalatora w 75 % instalacji jak pokazuje pasek postępu
    pokazuje się tylko komunikat, że praca instalatora została przerwana bez
    całkowitej instalacji i jest tylko możliwość wyboru "Koniec" - w celu
    zainstalowania należy jeszcze raz uruchomić wizard, i tak w kółko.
    Może to rzeczywiście jakiś błąd w którymś pliku na dysku, zwróciłem się do
    sprzedawcy z problemem, odpowiedź mam dostać jutro. Spróbuję wyegzekwować
    inną płytkę instalacyjną.

    Dziękuję w każdym razie za wszelkie sugestie, co dalej robić. Przy okazji
    chciałem poruszyć problem natury ogólniejszej - jakie uprawnienia w takim
    przypadku ma nabywca.

    Z.K.

  • 14. Data: 2002-01-20 13:57:43
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Sun, 20 Jan 2002, Zygmunt Kałuża wrote:

> [...]
    > nabywcy programu komputerowego, który nie daje się zainstalować w systemie,
    > do którego jest przeznaczony, przysługuje jakiś regres i wobec kogo -

    Sam program nie jest rzeczą, natomiast oprogramowanie (całość towaru w
    skład którego program wchodzi) - jak najbardziej. Zatem rękojmia ci
    przysługuje.

    > program jako rzecz (czyli płytkę, pudełko, instrukcję itp.) to w przypadku
    > uszkodzonej płytki można mieć pretensję do sprzedawcy, ale w tym wypadku

    Jw.

    PS. Odpisuj za cytatem.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)
    Tłumaczenia, usługi biurowe, consulting

  • 15. Data: 2002-01-20 14:03:19
    Od: "Zygmunt Kałuża" <e...@h...pl>

    > Sam program nie jest rzeczą, natomiast oprogramowanie (całość towaru w
    > skład którego program wchodzi) - jak najbardziej. Zatem rękojmia ci
    > przysługuje.

    Dziękuję, mam już jasność - czekam teraz na odpowiedź sprzedawcy
    oprogramowania.

    Z.K.

  • 16. Data: 2002-01-20 17:00:16
    Od: "Jacuo" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    st...

    > Sam program nie jest rzeczą, natomiast oprogramowanie (całość towaru w
    > skład którego program wchodzi) - jak najbardziej. Zatem rękojmia ci
    > przysługuje.

    Rekojmia przysluguje na pudelko i nosnik.

    --
    Jacek

  • 17. Data: 2002-01-20 18:19:11
    Od: Kaja <f...@f...pl>

    "Zygmunt Kałuża" napisał(a):

> [...]
    > całkowitej instalacji i jest tylko możliwość wyboru "Koniec" - w celu
    > zainstalowania należy jeszcze raz uruchomić wizard, i tak w kółko.

    Usuń z temp ( lub poszukaj gdzie to się umiejscowiło) "SETUP" i instaluj od
    nowa.
    Podczas pierwszej instalacji taki plik "Setup" się automatycznie instaluje na
    dysk i albo trzeba już dalej instalować z tego "Setupu" na dysku, albo usunąć i
    instalować od nowa z plytki.

    --
    Kaja

  • 18. Data: 2002-01-20 18:44:01
    Od: "Zygmunt Kałuża" <e...@h...pl>

> [...]
    na
    > dysk i albo trzeba już dalej instalować z tego "Setupu" na dysku, albo

    Nic z tego - jak setup wyskakuje to sam kasuje po sobie pliki TEMP. Od nowa
    instalacja przebiega tak samo. I tak w kółko, czyli coś jest nie w porządku
    chyba z płytką.

    Z.K.

  • 19. Data: 2002-01-20 19:13:35
    Od: "Jacuo" <z...@p...onet.pl>

> [...]
    nowa
    > instalacja przebiega tak samo. I tak w kółko, czyli coś jest nie w

    To juz calkiem OT, ale moze przegraj plytke na dysk i sporobuj tak
    zainstalowac.

    --
    Jacek

  • 20. Data: 2002-01-20 21:03:29
    Temat: Re: Program nie daje się zainstalowa
    Od: "poreba" <d...@p...com>

    Użytkownik Boguslaw Szostak <b...@u...agh.edu.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a2e089$344$...@g...uci.agh.edu.pl...

    [..]
    > Gdyby wadliwa byla plytka, wlasciwy bylby sprzedawca.
    > gdyby w pudelki nie bylo rzeczy, ktore sa wymianione, ze sa,
    > tez sprzedawca.
    [...]
    > Idac Panskim tokiem rozumowania powinno byc tak.
    >
    > Kupuje Pan bilet MPK bo chce dojechac "na wazne spotkanie".
    > Idzie na przystanek, a autobus nie przyjechal.
    > Wiec idzie pan do kiosku, i rzada odszkodowania za "wadw rzeczy",
    > bo MPK oswiadczylo, ze o tej godzinie odjedzie autobus,
    > i trzeba kupic bilet, Pan kupil sprzedawca oswiadczyl,
    > ze to bilet MPK a on wg Pana ma "wade prawna",
    > "nie mozna go uzyc do tego, do czego sostal zakupiony".

    Witam,
    przykład nieco chybiony, winno być:
    Proszę o bilet na autobus miejski - jest nadruk
    miejskie przedsiębiorstwo autobusowe.
    Wsiadam do autobusu i podczas kontroli okazuje się,
    że muszę zapłacić karę - bilet uprawnia do przejazdu
    ale zupełnie innym środkiem komunikacji albo:
    NIE czerwonymi tylko zielonymi autobusami
    Co wtedy?

    pozdro\
    ///
    /poreba