  • 1. Data: 2002-01-18 11:00:34
    Temat: SĄD REJONOWY W KIELCACH KRADNIE !!!
    Od: <m...@p...onet.pl>

    WITAM
    3 września 2001 r. do mojego domu przyszła policja i zażądali wydania
    komputera na podstawie postanowienia o przeszukaniu. Postanowienie to
    wydał prokurator Robert olszewski z Prokuratury Rejonowej w Kielcach
    dznia 20 sierpnia 2001 r. Zatrzymanie komputera dotyczyło sprawy
    publicznego znieważenia kleru na stronie internetowej www.ateizm pl.
    Na podst. art. 257 kodeksu karnego.
    art. 257 kodeksu karnego;
    "Kto publicznie znieważa grupę ludności albo poszczególną osobę z
    powodu jej przynależności narodowej, etnizcnej, rasowej, wyznaniowej
    albo z powodu jej bezwyznaniowości lub z takich powodów narusza
    nietykalność cielesną innej osoby podlega karze pozbawienia wolności
    do lat 3."
    Zabrali mi wtedy komputer czyli jednostkęstacjonarną wraz z
    monitorem oraz klawiaturą i myszką oraz skaner, drukarkę , kamerę
    interrnetową.
    Potem ja i moja rodzina byliśmy przesłuchiwani na policji w Mielcu.
    Numer tel. jak i dom jest zapisany na moja matkę. Na policji
    oświadczyłem , że to ja jestem właścicielem komputera a mimo to
    jestem traktowany przez prokurature i sąd tak jak gdyby sprawa ta
    mnie w ogóle nie dotyczyła.
    Policja przyjęła do wiadomości czyi jest komputer bo przyszło mi
    pismo w którym policja to stwierdza. Prokurator ma prawo zatrzymać mi
    komputer na 3 m-ce chyba , że prokurator nadrzędny to przedłuży.
    3 m-ce minęły a komputer do mnie nie wrócił. Mało tego.! Do moich
    rodziców przyszło pismo stwierdzające, że prokurator w Kielcach - r.
    olszewski zwrócił się do Sądu Rejonowego o zasądzenie przepadku
    komputera wraz z osprzętem. Posiedzenie w tej sprawie odbyło się 21
    grudnia 2001 r. i byli na niej moi rodzice. Sąd postanowił o
    przepadku komp. Nie doręczono uzasadnienia. JEST TO JAWNA KRADZIEŻ!!!
    Sąd nie miał prawa nawet rozpatrywać przepadku komputera bo można to
    zrobić dopiero po wydaniu wyroku skazującego. Tymczasem nikt
    zamieszany w te sprawę nie został skazany. Nikomu nawet nie
    przedstawiono zarzutów.
    Napisałem zażalenie na postanowienie sądu i teraz czekam na
    odpowiedź.
    Sygn. akt sądowych; II KO 1192 /01
    sygn. akt. w prokur. 3 Ds 495/01

    Chcialbym wiedziec co moge zrobic gdy jestem bezprawnie i bezczelnie
    okradany przez bandytow?????!!!!!
    Okradziony

    Ps. Sprzet jest znacznej wartosci.

  • 2. Data: 2002-01-18 13:55:52
    Temat: Re: SĄD REJONOWY W KIELCACH KRADNIE !!!
    Od: <s...@p...onet.pl>

    > Chcialbym wiedziec co moge zrobic gdy jestem bezprawnie i bezczelnie
    > okradany przez bandytow?????!!!!!
    > Okradziony
    >
    > Ps. Sprzet jest znacznej wartosci.

    Powinieneś założyć stronę www.kaluni_w_todze.pl
    Myslę, że takich przypadków miałbyś więcej. Po prostu czarni do dupy Ci
    się dobierają sterując nitkami PACYNEK w togach.

    M.

  • 3. Data: 2002-01-18 13:58:07
    Od: <s...@p...onet.pl>

    Miało być www.klauni_w_todze.pl

    M.

  • 4. Data: 2002-01-18 15:39:18
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > Powinieneś założyć stronę     www.kaluni_w_todze.pl
    > Myslę, że takich  przypadków miałbyś  więcej.  Po  prostu
    czarni  do  dupy  Ci
    > się dobierają  sterując nitkami  PACYNEK  w  togach.

    juz nie jedna strone zalozylem i mi skasowali

  • 5. Data: 2002-01-18 16:26:16
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    Jak cie teraz namierza to cie wsadza za obraze sadu(albo rodzicow)
    :)))))))))))

  • 6. Data: 2002-01-18 18:56:21
    Od: <s...@p...onet.pl>

    > Jak cie teraz namierza to cie wsadza za obraze sadu(albo rodzicow)
    > :)))))))))))

    Myslisz, że nie ma Klaunów w Todze ? To z wiadomości na stronie
    www.wp.pl

    http://wiadomosci.wp.pl/wiadomosc.html?z=Wiadomo%B6%
    E6+Dnia&_WID=233320

    Podejrzany prokurator PAP 2002-01-18 (19:38)
    Prokuratura Apelacyjna w Gdańsku prowadzi postępowanie dyscyplinarne wobec
    byłego rzecznika Prokuratury Okręgowej w Toruniu Jacka T. w związku z
    podejrzeniem utrudniania przez niego śledztwa.

    Postępowanie w związku z tą sprawą wszczęła także Prokuratura Okręgowa w
    Elblągu.

    Jak wynika z nieoficjalnych informacji, podejrzany nie skierował do sądu aktu
    oskarżenia, a także zdecydował o szybszym wydaniu kierowcy odebranego prawa
    jazdy. (mk)

    Pozdrawiam M

  • 7. Data: 2002-01-18 19:29:19
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    > Myslisz, że nie ma Klaunów w Todze ? To z wiadomości na stronie
    > www.wp.pl
    >
    > http://wiadomosci.wp.pl/wiadomosc.html?z=Wiadomo%B6%
    E6+Dnia&_WID=233320

    Nie mowie o klaunach tylko zlodziejach i bandytach w Kielcach.Te slowa byly
    skierowane od konkretnego nadawcy do konkretnego odbiorcy.Podpisujacy sie
    jako melnox nie wzial chyba z zalu (za utraconym kompem) tego pod uwage.

    Leszek

  • 8. Data: 2002-01-18 23:21:50
    Od: <b...@p...onet.pl>

    To wszystko to pieprzenie w młotek.
    Albo cos było bezprawne i weżmy się za bezprawie przy pomocy papierków
    prawnych, albo zamknijmy posta...

  • 9. Data: 2002-01-19 15:02:27
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    Albo cos było bezprawne i weżmy się za bezprawie przy pomocy papierków
    prawnych, albo zamknijmy posta...

    Albo melnox juz siedzi w areszcie.

  • 10. Data: 2002-01-19 16:14:44
    Od: <s...@p...onet.pl>

    > Albo cos było bezprawne i weżmy się za bezprawie przy pomocy papierków
    > prawnych, albo zamknijmy posta...
    >
    > Albo melnox juz siedzi w areszcie.

    Wątpię. Wejdźcie na www.wp.pl i poczytajcie nie które komentarze
    internautów o żydach, arabach itp. Więc melnox na pewno nie siedzi.
    Uważam, że sąd może zarekwirować narzędzie przestępstwa. Tylko przestepstwo
    należy chyba pierw udowodnić. Tym narzędziem przestepstwa jest internet.
    Więc co ma być zarekwirowane ?

    Pozdrawiam M

    A co do tych "klaunów" to jak najgorsze zdanie mam o wiekszości
    adwokatów. To są dla mnie klauni. Za pieniądze by byli gotowi udowodnić,
    że jestem kobietą ( a mam dwa ja..a ).