eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProgram nie daje się zainstalowa › Re: Program nie daje się zainstalowa a Parta POP, ktora nie uaktualnia stanu konta.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Zygmunt Kałuża" <e...@h...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Program nie daje się zainstalowa a Parta POP, ktora nie uaktualnia
    stanu konta.
    Date: Sun, 20 Jan 2002 11:00:01 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 43
    Message-ID: <a2e4bf$sl4$1@news.tpi.pl>
    References: <a29b52$inr$1@news.tpi.pl> <5...@n...onet.pl>
    <a2c01q$dp3$1@news.tpi.pl> <a2e0p3$41n$1@galaxy.uci.agh.edu.pl>
    <a2e2kv$dek$1@news.tpi.pl> <a2e3af$90v$1@galaxy.uci.agh.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: pa128.rzeszow-krakowska.sdi.tpnet.pl
    X-Trace: news.tpi.pl 1011520688 29348 217.97.29.128 (20 Jan 2002 09:58:08 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 20 Jan 2002 09:58:08 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4522.1200
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4522.1200
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:81242
    [ ukryj nagłówki ]

    Dziękuję za dobre rady, ale już to wszystko sprawdzałem - napisałem do
    pomocy technicznej online producenta i od tygodnia nie ma odpowiedzi żadnej.

    Instalator jest typowy i wykorzystuje typową instalację w Windows - pliki z
    rozszerzeniami *.msi i *.mst.
    Czas chyba przyszedł ujawnić o jaki program chodzi, to RECOGNITA OMNIPAGE
    PRO 11 teraz pod firmą ScanSoft.

    Z.K.

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl> napisał w wiadomości
    news:a2e3af$90v$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...
    >
    > "Zygmunt Kałuża" <e...@h...pl> wrote in message
    > news:a2e2kv$dek$1@news.tpi.pl...
    > > No i dalej nie ma odpowiedzi na moje pytanie, czy w opisanej sytuacji
    > > nabywcy programu komputerowego, który nie daje się zainstalować w
    > systemie,
    > > do którego jest przeznaczony, przysługuje jakiś regres i wobec kogo -
    > > sprzedawcy czy producenta ?
    > > Jak widać sytuacja nie jest z punktu widzenia prawa prosta - jeśli
    > traktować
    > > program jako rzecz (czyli płytkę, pudełko, instrukcję itp.) to w
    przypadku
    > > uszkodzonej płytki można mieć pretensję do sprzedawcy, ale w tym wypadku
    > > płytka jest dobra (bo na innym komputerze program się zainstalował bez
    > > problemu), co więc dalej robić ? Czy nikt naprawdę nie odpowiada za
    > > prawidłową instalację programu ?
    >
    > tak do konca, to nie wiadomo czy jednak nie plytka.
    > Teoretycznie jest mozliwe, ze instalator (program instalujacy),
    > wybiera pliki w zaleznosci od systemu.
    >
    > Radzilbym przegladnac plytke "exploratorem" i sprawdzic czy w jakims pliku
    > nie ma adresu
    > "pomocy technicznej", moze to bedzie najprostszy sposob rowiazanai
    problemu.
    >
    > Boguslaw
    >
    >


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1