    From: "Zygmunt Kałuża" <e...@h...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Program nie daje się zainstalowa a Parta POP, ktora nie uaktualnia
    stanu konta.
    Date: Sun, 20 Jan 2002 12:34:21 +0100

    To co wiem to teraz RECOGNITA jest sprzedana do ScanSoft USA i tam
    kierowałem swój e-mail.
    Nie wiem czy istniejące przedtem przedstawicielstwo RECOGNITY w Warszawie
    dalej istnieje.
    W ogóle program na Europę jest rozprowadzany chyba w Holandii (druk
    opakowania i instruykcji w Holandii). Na stronach www RECOGNITY nie ma już
    informacji o OMNIPAGE a dalej są informacje o starych wersjach Recognity (do
    5.0) - czyli pisanie do Recognity na Węgry uważam za bezcelowe.

    Po przerwaniu pracy instalatora w 75 % instalacji jak pokazuje pasek postępu
    pokazuje się tylko komunikat, że praca instalatora została przerwana bez
    całkowitej instalacji i jest tylko możliwość wyboru "Koniec" - w celu
    zainstalowania należy jeszcze raz uruchomić wizard, i tak w kółko.
    Może to rzeczywiście jakiś błąd w którymś pliku na dysku, zwróciłem się do
    sprzedawcy z problemem, odpowiedź mam dostać jutro. Spróbuję wyegzekwować
    inną płytkę instalacyjną.

    Dziękuję w każdym razie za wszelkie sugestie, co dalej robić. Przy okazji
    chciałem poruszyć problem natury ogólniejszej - jakie uprawnienia w takim
    przypadku ma nabywca.

    Z.K.

    Użytkownik "Jacuo" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Zygmunt Kałuża" <e...@h...pl> napisał w wiadomości