  • 1. Data: 2002-01-18 12:51:19
    Temat: Zamówienia publiczne
    Od: artec <a...@u...edu.pl>

    Gdzie w necie (oprócz Urzedu Zamowien Publicznych)
    mozna znalezc informacje na temat procedur i przepisow
    dotyczacych zamowien publicznych ?
    Szczegolnie interesuja mnie zagadnienia dotyczace
    Ustawy o zamowieniach publicznych z punktu widzenia
    uczelni wyzszej.
    A moze jest jakas lista dyskusyjna ?
    szulakem, ale niewiele znalazlem na ten temat.

    Jakies propozycje ?

    Bede wdzieczny.

    artec
    mailto:a...@g...pl

  • 2. Data: 2002-01-18 12:56:38
    Temat: Re: Zamówienia publiczne
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "artec" <a...@u...edu.pl> wrote in message
> [...]
    > dotyczacych zamowien publicznych ?
    > Szczegolnie interesuja mnie zagadnienia dotyczace
    > Ustawy o zamowieniach publicznych z punktu widzenia

    oczywiscie w serwisach prawnych np www.sejm.gov.pl/prawo
    Sa jescze inne.

    Boguslaw

  • 3. Data: 2002-01-18 13:59:38
    Od: artec <a...@u...edu.pl>

    Boguslaw Szostak napisał(a):

    > "artec" <a...@u...edu.pl> wrote in message
    >
    > oczywiscie w serwisach prawnych np www.sejm.gov.pl/prawo
    > Sa jescze inne.
    >
    > Boguslaw

    A listy dyskusyjne ?
    Moze jakies Forum, gdzie moznaby sie poradzic kogos
    bardziej obeznanego w temacie ?
    A moze to tutaj?

    artec
    mailto:a...@g...pl

  • 4. Data: 2002-01-18 18:23:28
    Od: "LegiM" <m...@o...pl>

    Na stronach Urzędu Zamówień Publicznych znajdziesz wszystko co cię
    interesuje www.uzp.gov.pl
    Oprócz aktów prawnych i orzecznictwa, publikowane są tam również biuletyny
    uzp oraz opinie prawne.
    Jak dobrze poszukasz to znajdziesz coś dla siebie.