  • 1. Data: 2006-06-23 05:19:59
    Temat: Próby wymuszenia wycofania sprawy z policji
    Od: sanseweria<z...@o...pl>

    Witam:)

    Tak jak pisałam tu wcześniej, włamano mi sie do skrzynki internetowej ( art.267
    KK). Zgłosiłam sprawę na policję, która po pół roku znalazła sprawcę. Okzała się
    nią niestety bliska mi osoba z mojego środowiska zawodowego. Teraz jestem
    zmuszana przez nią do wycofania sprawy, zarówno prośbą jak i szantażem ( mam
    maile z szantażem " zastanów się czy naprawdę chcesz ładować mnie w bagno" "
    Jak nie wycofasz sprawy, pokażę pewnym osobom Twoje maile , w których
    wyrażałaś się o nich nieprzychylnie"). Nie chodzi mi o poradę czy wycofywać
    sprawę czy nie ( bo zdecydowana jestem nie wycofywać) , tylko czy na próby
    szantażu mogą być okolicznością obciążającą sprawcę i jaki jest na niego paragraf?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2006-06-23 05:29:17
    Temat: Re: Próby wymuszenia wycofania sprawy z policji
    Od: stern <s...@0...pl>

    sanseweria napisał(a):

    >, tylko czy na próby
    > szantażu mogą być okolicznością obciążającą sprawcę

    tak

    > i jaki jest na niego paragraf?

    na to co podałaś, nie ma.
    A w ogóle co to za szantaż?

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 3. Data: 2006-06-23 07:11:34
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Teraz jestem
> [...]
    > Jak nie wycofasz sprawy, pokażę pewnym osobom Twoje maile , w których

    to nie jest grozba

    Nie chodzi mi o poradę czy wycofywać
    > sprawę czy nie ( bo zdecydowana jestem nie wycofywać) , tylko czy na próby
    > szantażu mogą być okolicznością obciążającą sprawcę i jaki jest na niego paragraf?

    art 53 ust 2 kk

    P.

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".

  • 4. Data: 2006-06-23 10:22:58
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Przemek R. <p...@t...gazeta.
    pl> napisali:

    > to nie jest grozba

    Dlaczego? Przeciez gosciu grozi popelnieniem przestepstwa na jej szkode.
    I jest tez uzasadniona obawa spelnienia grozby

    . KRZYZAK ############ UWAGA! ################.
    . Skierniewice ####################################.
    ......................... http://www.pomocdladominiki.com.pl ..

  • 5. Data: 2006-06-23 10:34:15
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    pl> napisali:

    > Dlaczego? Przeciez gosciu grozi popelnieniem przestepstwa na jej szkode.
    > I jest tez uzasadniona obawa spelnienia grozby

    jakim poplenieniem przestepstwa???????? POwiedzeniem jej znajomym jaka
    ma na ich temat opinie cytujac jej maile?

    P.

  • 6. Data: 2006-06-23 10:44:19
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Przemek R. <p...@t...gazeta.
    pl> napisali:

    > jakim poplenieniem przestepstwa???????? POwiedzeniem jej znajomym jaka
    > ma na ich temat opinie cytujac jej maile?

    Grozi popelnieniem przestepstwa z Art. 267. § 3

    Art. 267. § 1. Kto bez uprawnienia uzyskuje informację dla niego nie
    przeznaczoną, otwierając zamknięte pismo, podłączając się do przewodu
    służącego do przekazywania informacji lub przełamując elektroniczne,
    magnetyczne albo inne szczególne jej zabezpieczenie, podlega
    grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności
    do lat 2.

    § 3. Tej samej karze podlega, kto informację uzyskaną w sposób
    określony w § 1 lub 2 ujawnia innej osobie.

  • 7. Data: 2006-06-23 10:45:59
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    > jakim poplenieniem przestepstwa???????? POwiedzeniem jej znajomym jaka ma
    > na ich temat opinie cytujac jej maile?

    A jeśli te maile pochodzą z włamania do skrzynki pocztowej? Czyli
    informacje te zostały uzyskane w sposób bezprawny?

  • 8. Data: 2006-06-23 10:49:02
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Marcin Wasilewski napisał(a):

    > A jeśli te maile pochodzą z włamania do skrzynki pocztowej? Czyli
    > informacje te zostały uzyskane w sposób bezprawny?

    wtedy tak, ale to nie zostalo jasne okreslone a tutaj nie gdybamy :-))

    P.

  • 9. Data: 2006-06-23 10:50:18
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    pl> napisali:

    > Grozi popelnieniem przestepstwa z Art. 267. § 3

    pod warunkiem ze to maile ze skrzynki do ktorej sie wlamal, a to nie
    zostalo jasno okreslone.

    P.

  • 10. Data: 2006-06-23 10:52:12
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Przemek R. napisał(a):
> [...]
    pl>

    > pod warunkiem ze to maile ze skrzynki do ktorej sie wlamal, a to nie
    > zostalo jasno okreslone.

    i wtedy mialby zastooswanie art 245 kk

    P.