  • 1. Data: 2006-06-23 06:15:28
    Temat: Nieprawiedliwi rodzice - co począć ??
    Od: "Marek" <d...@p...onet.pl>

    Witam !
    Mam na imię Kasia i zwracam się do Was o pomoc . Moi rodzice od przeszło 3
    lat obiecywali mi przepis działki abym mogła wraz z mężem rozpocząć budowę
    domu . A teraz jak się okazało ciągle mnie zbywajać iż mam poczekać ,za
    moimi plecami ( wogóle już nie rozmawiajac ze mną ) całe 3,1 ha gospodarstwa
    wraz z domem wykazali w ARiMR do przepisu na mojego brata jako na młodego
    rolnika . Wcześniej nie odpisawszy mi obiecanej działki . Sprawa jest na
    etapie ARiMR pozytywnie rozpatrzonego wniosku o ich rentę struturalną ale
    jeszcze do formalnego przepisania notarialnego na mojego brata nie doszło.
    Czy i jakich praw moge się domagać ?
    Proszę pomóżcie !
    Z góry dziękuję !
    Kasia !

  • 2. Data: 2006-06-23 06:25:05
    Temat: Re: Nieprawiedliwi rodzice - co począć ??
    Od: stern <s...@0...pl>

    Marek napisał(a):

    > Czy i jakich praw moge się domagać ?

    żadnych.

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 3. Data: 2006-06-23 06:40:55
    Od: "Lewis" <lewisa@[WYRŻNIJ TO]poczta.onet.pl>

    > Czy i jakich praw moge się domagać ?

    Raczej żadnych bo to sprawa rodziców komu to zapiszą.
    Ale niemartw się niedługo rodzice poczują "smak" pieniążków z rent
    strukturalnych a Twój brat przestanie się cieszyć z tych tzw. "50-ciu tyś."

    Lewis
    red GSF 400

  • 4. Data: 2006-06-23 07:49:10
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Marek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Sprawa jest na etapie ARiMR pozytywnie rozpatrzonego wniosku o ich rentę
    > struturalną ale jeszcze do formalnego przepisania notarialnego na mojego

    Rzuć pracę i zażądaj od rodziców alimentów na siebie i swoje dzieci.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 5. Data: 2006-06-23 10:43:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Marek wrote:
    > Witam !
    > Mam na imię Kasia i zwracam się do Was o pomoc . Moi rodzice od przeszło 3
    > lat obiecywali mi przepis działki abym mogła wraz z mężem rozpocząć budowę

    Nawet jakbyś tę obietnicę miała nagraną albo nawet na piśmie i dałoby
    się to potraktować jako umowę przyrzeczoną, to i tak nic to nie da.

    [ciach]

    > Czy i jakich praw moge się domagać ?

    Jak zaczniesz "fikać" to jeszcze mający Cię "ukarać" testament sporządzą.

    Możesz jedynie liczyć na spadek...

  • 6. Data: 2006-06-23 11:13:59
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Jak zaczniesz "fikać" to jeszcze mający Cię "ukarać" testament
    > sporządzą.
    >
    > Możesz jedynie liczyć na spadek...

    A raczej na zachówek do wartości którego wejdzie wartość działki.

  • 7. Data: 2006-06-23 12:15:21
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Marek wrote:
> [...]
    > jeszcze do formalnego przepisania notarialnego na mojego brata nie doszło.

    Gratuluje rozsądnych rodziców

  • 8. Data: 2006-06-23 12:17:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    jureq wrote:

    > A raczej na zachówek do wartości którego wejdzie wartość działki.

    O ile napiszą testament jej nie uwzględniający. Bo jak nie napiszą, to
    idzie podział ustawowo (no, chyba że będą jacyś wiarygodni świadkowie na
    to, że rodzice chcieli wszystko dać bratu).

  • 9. Data: 2006-06-25 22:19:29
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Marek napisał:
    > Mam na imię Kasia