  • 11. Data: 2005-02-25 10:47:32
    Temat: Re: Problemow z adwokatka ciag dalszy
    Od: "<buraxta>" <b...@o...pl>

    Daria wrote:
    > Ja swojego adwokata tez nie bede widziala bez wzgledu na to z jakiego miasta
    > bedzie. Nawet gdybym chciala to jak znajdziemy warszawskiego adwokata ?
    > Pozdrawiam Daria

    Przecież właśnie ci podał sposób na znalezienie, a nawet dokładnie
    wskazał jednego :)

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.prv.pl \\ \\ \\

  • 12. Data: 2005-02-25 11:19:38
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Luknij przez window czy stoi moja kara na strycie na kornerze kolo buczera.

    Te, hamrykanka, co to znaczy "adwokatka" ?

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 13. Data: 2005-02-25 15:00:40
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Massai wrote:

    > Wiesz po polsku to miasto nazywa się Nowy Jork. Nie ma w tej nazwie
    > polskich liter, możesz jej używać...
    > Ten New York, to maniera Polaków mieszkających w Stanach, żenujące
    > nieco...

    Wiesz to miasto nazywa sie New York, a w polskiej wersji Nowy Jork.

    Taka sobie zaściankowość z ciebie wychodzi.

  • 14. Data: 2005-02-25 15:02:22
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Daria wrote:

    > Ja swojego adwokata tez nie bede widziala bez wzgledu na to z jakiego miasta
    > bedzie. Nawet gdybym chciala to jak znajdziemy warszawskiego adwokata ?
    > Pozdrawiam Daria

    Daria!
    A do jakiego adwokata ja ci ten link podałem, co ?

    Mam wrażenie, że nawet jakby ci dali gotowy wyrok do podpisania, to też
    byś narzekała.

  • 15. Data: 2005-02-25 15:03:15
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Daria wrote:

    > Jeszcze na temat spolszczania angielskiej mowy krazy dowcip:
    >
    > Luknij przez window czy stoi moja kara na strycie na kornerze kolo buczera.

    Luknij no ino przez window czy na drajwłerze moja kara stoi.

  • 16. Data: 2005-02-25 15:06:13
    Od: "<buraxta>" <b...@o...pl>

    witek wrote:
    > Luknij no ino przez window czy na drajwłerze moja kara stoi.

    Drajwłeju chyba? :)

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.prv.pl \\ \\ \\

  • 17. Data: 2005-02-25 15:06:22
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Massai wrote:

    > Właśnie takie "spolszczenie" jest nieco żenujące.
    > To ten sam kaliber co "u nas w New York". Albo "u nas w united States".
    > Los Angeles, chicago nie maja polskich odpowiedników.
    > Nowy Jork, Stany zjednoczone mają.
    > Komputer też piszesz computer?

    Masz rację, ale ty skrytykowałeś co innego. Nie sposób użycia, ale samą
    nazwę.
    Napisałeś, że miasto nazywa się Nowy Jork. Nie. Miasto nie nazywa się
    Nowy Jork. Miasto nazywa się New York.
    A że w języku polskim powinniśmy używać polskich odpowiedników jeżeli
    takie istnieją to inna sprawa.

    Gydbyś napisał Darii, że w języku polskim zaleca się używać polskiej
    nazwy, która brzmi Nowy Jork, to bym się nie czepiał.

  • 18. Data: 2005-02-25 16:10:24
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    witek wrote:

> [...]
    >
    > Gydbyś napisał Darii, że w języku polskim zaleca się używać polskiej
    > nazwy, która brzmi Nowy Jork, to bym się nie czepiał.

    Ejże. "Wiesz PO POLSKU to miasto nazywa się Nowy Jork". Tak napisałem.
    Takie wtrącanie angielskich odpowiedników, pisanie/mówienie w polskim
    zdaniu "New York" to jak wtrącanie tych "karów" "hajłejów" itp.
    Nie sądzisz?

    --
    Pozdro
    Massai

  • 19. Data: 2005-02-25 16:14:19
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Daria wrote:

    > Dlaczego zenujace? To oryginalna nazwa i tak sie powinno pisac a nie
    > spolszczac tak jak nie napiszesz Szikagou tylko pisze sie Chicago
    > w Polsce tez, Los Angeles a nie Los Andzeles, itd. A wogole to nie na
    > temat, cos tam napisalam i chcialabym otrzymac rzeczowe odpowiedzi a
    > nie twoje durne uwagi.

    Dla twojej informacji:
    To jest usenet. Jak piszesz, poszukujesz porady to narażasz się na
    komentarze - także dotyczące stylu pisania.
    Coś za coś - porada za darmo, ale trzeba się liczyć z komentarzem,
    jeśli komuś się tekst w stylu "ello, zioomale" czy inny nie spodoba.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 20. Data: 2005-02-25 16:37:20
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Mam wrażenie, że nawet jakby ci dali gotowy wyrok do podpisania, to też
    > byś narzekała.

    Pewnie FBI jej przechwycilo Echolonem tego posta :D

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com