  • 1. Data: 2005-02-24 22:53:23
    Temat: Problem z umowa ze szkołą prywatną- odszkodowanie ?
    Od: "tekken" <S...@S...plMAPS>

    Witajcie grupowicze.

    Witam grupe.

    Problem:

    Jest sobie szkoła prywatna policealna, (nazwy nie bede podawal),
    podpisałem z nimi umowę o naukę, "firmie" jestem winien nieduza sumę ( ok
    500zl) za zaległości w płatnościach.

    Otóż wynikł problem ze strony "firmy" polegający na tym iż:

    "firma" z powodu zbyt malej ilosci osob w grupie postanowila zawiesic grupe
    na 1 semestr nie dajac mozliwosci zaliczenia tego semestru a w efekcie
    zakonczenia pierwszego (calego) roku nauki. Podstawiajac jednoczesnie do
    podpisu kartke z ktroej wynikala że:

    dobrowolnie uczniowie ktorzy pozostali w grupie, zgadzaja sie na
    zawieszenie semestru i beda kontynuowac nauke w kolejnym semestrze (czyli
    zamiast byc na 3 sem nauki byli na drugim; podpisy kazdej osoby na osobnym
    papierku - ja tego nie podpisalem )

    Szkola ma uprawnienia kuratorium !!!

    i pytanie:

    Jeśli "firma" nie wywiazala sie z umowy ze swojej strony, czy moge ubiegac
    sie o ANULOWANIE całości kwoty ktora jestem winien ? (w przypadku
    regulowania wplat jak nalezy co miesiac czy mozna ubiegac sie o CALKOWITY
    zwrot kosztow ?? )

    Mimo iż nie wywiązałem się z umowy (zalegam ze spłatą) czy jest mozliwosc
    ubiegania sie (np droga sadowa) o wyplacenie odszkodowania w wysokosci
    powiedzmy kwoty ktora jestem winny za wydluzenie okresu nauki lub
    niewywiazanie sie "firmy" z umowy????
    Jesli tak to jakie sa szanse na wygranie takiej sprawy ???

    Skoro szkola ma uprawnienia kuratorium to czy ma prawo w umowie zadac
    splacania dodatkowych kosztow za opoznienie w platnosci ??? ( tutaj akurat
    1zl za 1 dzien spoznienia )

    Jesli ktos z was szanowni grupowicze jest w stanie mi pomoc chetnie wysle
    skana umowy na mejla.

    DZIEKUJE WSZYSTKI Z GORY ZA POMOC !!!

    PS. odpowiadajac na priv usun wszystkie SPAM i MAPS z adresu albo odczytaj :

    gehco25 at wp dot pl ;)