  • 1. Data: 2005-02-24 22:09:18
    Temat: Mogę zaspamowac?
    Od: ":: joyek" <j...@C...pl>

    Witam,

    chciałbym na tej grupię zamieścić ogłoszenie, mogę?

    i przepraszam za OT

    pozdrawiam
    Sebastian

  • 2. Data: 2005-02-24 22:33:21
    Temat: Re: Mogę zaspamowac?
    Od: "Michał" <m...@o...pl>

    > chciałbym na tej grupię zamieścić ogłoszenie, mogę?

    Zawsze możesz próbować, najwyżej dostaniesz PLONKA od 90% Grupowiczów
    i od niektórych jeszcze zjebkę na dokładkę :)

    > i przepraszam za OT

    Nie musiałbyś przepraszać gdyby OT był w temacie ;)

    ______
    Pozdro
    Michał

  • 3. Data: 2005-02-25 15:27:47
    Od: ":: joyek" <j...@C...pl>

    > Zawsze możesz próbować, najwyżej dostaniesz PLONKA od 90% Grupowiczów
    > i od niektórych jeszcze zjebkę na dokładkę :)

    > Nie musiałbyś przepraszać gdyby OT był w temacie ;)

    no własnie :}
    dlatego wolę zapytać :)

    łrajt, pozdrawiam :)
    Sebastian