  • 31. Data: 2002-08-06 13:55:52
    Temat: Re: Problem z zakupem w Geancie
    Od: "mic" <q...@i...pl>

    Użytkownik <d...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Z debilem nie sposob wygrac potyczke slowna. Chocby dlatego, ze debil nie
    > ocenia wagi argumentow a koncentruje sie jedynie na swoim zasranym
    > zwyciestwie, niewazne w jakim stylu. Byle miec ostatnie

    ...... Byle mieć ostatnia pralke... Cóż za wspaniałomyślna samokrytyka -
    jestem pełen uznania :-)

    Pozdrawiam,
    MiC

  • 32. Data: 2002-08-06 13:59:47
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl>

    Użytkownik <d...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Mysle kobieto

    O to już postęp:-)))

    >ze zacieklosc z jaka atakujesz moje kolejne posty

    zaciekłosc?;-)))) Polecam korzystanie ze slownika - moze wtedy nie będziesz
    uzywal słow, których znaczenia nie rozumiesz:-)))

    > Pierdzac w stolek

    fe jakie Ty masz wstrętne maniery. Wiem, ze kazdy ocenia innych wg siebie
    ale chociaz trudno Ci w to uwierzyc nie wszyscy postępują jak Ty.
    Naprawde:-))

    > twierdze, ze mieszkasz w Nowej Hucie,

    To już nie w Uroczec?:-)) To duży postęp.:-)))

    >To troche jak twoj komentarz dotyczacy metrazu. Smieszna jestes.

    Kwestię metrażu Ty pierwszy poruszyłes i zgadzam się z Tobą ze to było
    śmieszne:-))))

    > Dalej juz nic nie komentuje.

    Powiedział i pisal i pisal i pisal:-)))

    > Skutecznie robisz pape z moich argumentow

    Wierz mi, ze nie muszę nic robić na siłe:-)) sprytnie wycinajac kontekst,
    dobra,

    > ze rozumienie tekstu slabo u ciebie wypada co
    > idzie w parze z niska inteligencja o ktorej mowisz.

    Wspominalam o Twojej niskiej inteligencji - przeczytaj uważnie mój poprzedni
    post. Ale znowu się z Tobą zgodzę - Twoja niska inteligencja idzie w parze
    ze słabym rozumieniem tekstu:-))))

    > Z debilem nie sposob wygrac potyczke slowna.

    Dlatego nawet nie próbuje:-))) Po prostu smieszą mnie Twoje "merytoryczne"
    argumenty - bynajmniej nie staram się z Tobą wygrać :-))))

    > debil nie
    > ocenia wagi argumentow a koncentruje sie jedynie na swoim zasranym
    > zwyciestwie, niewazne w jakim stylu.

    No podoba mi się ta samokrytyka:-)))) A sądzilam ze nie umiesz spojrzec na
    siebie krytycznym okiem:-)))

    .
    > tego daleki wiec tutaj koncze

    Kolejny raz:-)))

    >pozostawiam innym do
    > oceny.

    prawdziwa cnota krytyk się nie lęka:-)))

    Pozdrawiam

    HaNkA

  • 33. Data: 2002-08-06 14:50:29
    Od: "Piotr Wojcicki" <g...@w...net>

    > źle cytujesz
    > krzyczysz bez potrzeby
    > i obrażasz innych,
    > i nie wydaje mi się, żeby usprawiedliwiało Cię zachowanie innych.
    >
    > BTW: imho masz rację w tym co piszesz, więc tym bardziej nie rozumiem
    > Twojego wzburzenia.

    Ja natomiast calkowicie rozumiem oburzenie autora watku.
    Czlowiek ma problem, prosi o pomoc, a tu ludzie pokroju Hanki
    tylko atakuja i probuja zmieszac z blotem. Sam tego raz doswiadczylem,
    wiec zupelnie nie winie Jacka za te reakcje.

    Piotr Wójcicki

  • 34. Data: 2002-08-06 15:07:36
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl>

    Użytkownik "Piotr Wojcicki" <g...@w...net> napisał w wiadomości

    > Czlowiek ma problem, prosi o pomoc, a tu ludzie pokroju Hanki
    > tylko atakuja i probuja zmieszac z blotem.

    zdecydujcie się - albo chcecie czyjejś opinii albo wiecie lepiej i w takim
    razie dajcie spokój z zadawaniem pytan. Prawnik nie zawsze udzieli
    odpowiedzi zgodnej z oczekiwaniami pytajacego - to nie malowanie obrazów -
    zeby bylo ładniej niż w rzeczywistosci. gdybyś byl prawnikiem zrozumialbyś
    to - w sądzie trzeba miec dowody a nie "obiecanki"

    A jesli chodzi o mieszanie z blotem to wybacz. Nie bede pokazywac palcem,
    kto Tu uzywa wyrazów nie licujących z powagą tej grupy

    HaNkA

  • 35. Data: 2002-08-06 15:08:01
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    > Ja natomiast calkowicie rozumiem oburzenie autora watku.
    > Czlowiek ma problem, prosi o pomoc,

    Czy jestes pewien, ze ten czlowiek to nie jest nowe wcielenie Experta?

    Karol

  • 36. Data: 2002-08-06 15:30:44
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Kiełpiński" <k...@U...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:aioq33$ddv$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl...

    > Jest, ale czy Eksperci nie miewają problemów? ;-)

    Wiem, ze miewają. Dlatego chcialem sie upewnic :-)

    Karol

  • 37. Data: 2002-08-06 15:31:48
    Od: Tomasz Kiełpiński <k...@U...onet.pl>

> [...]
    >
    > Czy jestes pewien, ze ten czlowiek to nie jest nowe wcielenie Experta?

    Jest, ale czy Eksperci nie miewają problemów? ;-)

    Kiełpiś

    --
    Był czas mrusztławy, ślibkie skrątwy Tomasz Kiełpiński
    Na wałzach wiercząc świrypły, kielpis(at)poczta(dot)onet(dot)pl

  • 38. Data: 2002-08-06 15:50:56
    Od: Tomasz Kiełpiński <k...@U...onet.pl>

    Był czas mrutszławy, gdy Karol napisał(a):

    [ciach dziki tłum nagłówków]

    > Wiem, ze miewają. Dlatego chcialem sie upewnic :-)

    A cóż znaczą nasze problemy, przy problemach Experta ;-)
    Szanowni Państwo czekamy na finał sprawy "pralka Experta" w Strasbourgu

    > Karol

    Kiełpiś

  • 39. Data: 2002-08-06 16:04:42
    Od: <d...@N...poczta.gazeta.pl>

    > jesli bedzie jeszcze szanowny pisal na grupe, to proponowalbym sprawdzic co
    > to takiego netetykieta i sie do niej stosowac.

    A wie, Szanowny, co to prowokacja slowna? Proponuje przesledzic caly thread a
    potem oceniac. Sa granice wytrzymalosci. A ja jestem nauczony na chamstwo
    reagowac chamstwem jak juz nic innego nie pomaga. Zaczekam az ktos z
    Szanownego sprobuje zrobic durnia, zobaczymy jak dlugo Szanowny powstrzyma te
    sline na jezyku.

    Z szacunkiem,
    Jacek.

  • 40. Data: 2002-08-06 16:12:10
    Od: <d...@N...poczta.gazeta.pl>

    Witam w klubie. Moze chcesz o tym na privie podyskutowac. Popisz sie swoja
    krasomowczoscia w mailu. Czekam co masz do powiedzenia. Poza glupawym i
    banalnym, pseudo-inteligentnym komentarzem.