  • 1. Data: 2002-08-05 10:56:26
    Temat: nie chodzi o molestowanie
    Od: "a" <p...@m...icpnet.pl>

    moi drodzy!
    na imprezie integracyjnej, moj Dyrektor placzac mi w rekaw, oswiadczyl, ze
    sie we mnie zakochal (on rozwodnik + chyba dwojka dzieci, ja w stalym
    zwiazku),
    opieprzylam Pana, ale teraz nie moge na Niego patrzec i niestety chyba juz
    mi zaczyna (On) dokuczac w pracy (jakies wymagania dodatkowe, raporciki,
    zestawienia na wczoraj). Wiem, ze wynika to z tego, ze Go odrzucilam, a nie
    z tego, ze zle pracuje,
    co mam z Nim robic, oprocz tego, ze udaje, ze sie nic nie stalo,
    Mirka

  • 2. Data: 2002-08-05 23:04:33
    Temat: Re: nie chodzi o molestowanie
    Od: "Tomek Stawarz" <t...@o...pl>

    Użytkownik "a" <p...@m...icpnet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > z tego, ze zle pracuje,
    > co mam z Nim robic, oprocz tego, ze udaje, ze sie nic nie stalo,

    Może szczerze porozmawiać z Nim.
    A poźniej z jego szefem.
    Następnie sąd pracy

    Pozdrawiam, Tomek

  • 3. Data: 2002-08-06 16:50:28
    Od: "Naidoo" <p...@m...icpnet.pl>

    Użytkownik "Tomek Stawarz" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "a" <p...@m...icpnet.pl> napisał w wiadomości
    > >
    > Może szczerze porozmawiać z Nim.
    > A poźniej z jego szefem.
    > Następnie sąd pracy
    >
    > Pozdrawiam, Tomek

    pogadac z Jego szefam = prosic o porozumienie stro, niestety tak to dziala u
    Nas,
    ale dzieki za pomysl,
    pozdrawiam Cie serdecznie