  • 1. Data: 2002-08-05 08:55:58
    Temat: Re: nasiona marihuany
    Od: <l...@w...pl>

    > Posiadanie i handel nasionami konopii jest legalne.
    > Inaczej kazdy wlasciciel kanarka, kupujac karme, bylby przestepca.
    > Ja tez.

    tyle ze jezeli zasadzisz nasiona konopi dla kanarka ,to wyrosnie ci ladna
    roslinka ,
    ale THC ( skladnika ktory sprawia ze palona marihuana dizala tak jak dziala)
    to bedzie ona miala sladowe ilosci...
    natomiast ja pisze ciagle o nasionach z ktorych wyrosnie roslina bogata w THC

    Chociaz swoja droga ,nasiona same w sobie nie zawieraja tych substancji
    czyli sa jak nasiona dla kanarka ;)