-
11. Data: 2009-09-22 12:44:20
Temat: Re: Problem z komórką
Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
Flo pisze:
> Liwiusz pisze:
>
>>> warunkach sprzedaży konsumenckiej (chyba dobrze przytoczyłam) i
>
>> Tak też zrób. Tylko z tym żądanie udajesz się do sprzedawcy, czyli
>> do tego salonu/sklepu co Ci telefon sprzedał (dane na fakturze).
>
> I tu będzie problem bo z tego co wyczytałem zakupiono telefon poprzez
> infolinię. Pozostaje chyba tylko i wyłącznie salon firmowy i wystąpienie
> za jego pośrednictwem bezpośrednio do operatora z żądaniem.
>
> W dokumentach jakie klient otrzymuje powinien być adres zwrotny nadawcy.
> Wydaje mi się, że tam zawarty podmiot powinien właśnie być adresatem
> roszczenia.
Na pewno dane tego podmiotu są znane. Można wysłać telefon pocztą,
żądając oczywiście zwrotu kosztów przesyłki.
--
Liwiusz
Najnowsze w dziale Prawo
-
Uwaga na pułapki Black Friday! Sprawdź, jak kupować świadomie i bezpiecznie
-
Przymusowy urlop między świętami a Nowym Rokiem - kiedy szef może narzucić termin wolnego?
-
Na co w praktyce przełożą się zmiany w stażu pracy od 2026 roku?
-
Czy polityka ATT Apple narusza prawo konkurencji na rynku reklamy? Sprawa pod lupą UOKiK


do góry
Ile kosztują tanie mieszkania w polskich metropoliach?