  • 1. Data: 2009-09-20 21:54:16
    Temat: czas naprawy
    Od: " toolpusher" <t...@p...onet.pl>

    Witam,
    Oddałem pendrive'a na gwarancji do sklepu w którym go kupiłem (oni odesłali
    do producenta). Czekam już miesiąc. Czy prawo reguluje jakoś czas naprawy w
    którym gwarant czyli w tym wypadku musi dotrzymac?. Producent daje
    dożywotnią gwarancję. Sklep tylko fakturę.
    Czy czas 14 dni ma tu zastosowanie???

    Piotr Klęba

  • 2. Data: 2009-09-20 21:56:28
    Temat: Re: czas naprawy
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    toolpusher wrote:

    > Czy czas 14 dni ma tu zastosowanie???

    14 dni jest na uznanie bądż nie reklamacji. W twoim przypadku sklep
    reklamację uznał a teraz "naprawia".
    Czas naprawiania nie jest określony.

  • 3. Data: 2009-09-20 22:02:21
    Od: " toolpusher" <t...@p...onet.pl>

    > Czas naprawiania nie jest określony.

    Tego się własnie obawiałem.
    Dziwne trochę bo można naprawę ciągnąc miesiącami i ja jako właściciel nic
    nie mogę zrobić.

    Piotr Klęba

  • 4. Data: 2009-09-20 22:04:53
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    witek pisze:

    > 14 dni jest na uznanie bądż nie reklamacji. W twoim przypadku sklep
    > reklamację uznał a teraz "naprawia".

    Nic nie napisał, aby sklep uznał reklamację.

    > Czas naprawiania nie jest określony.

    Co nie znaczy, że jest nieskończony. Najlepiej jednak żądać nie
    naprawy, tylko wymiany. Wtedy sytuacja jest o wiele klarowniejsza i nikt
    nie będzie ściemniał z 3-miesięczną naprawą.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2009-09-20 22:17:50
    Od: " toolpusher" <t...@p...onet.pl>

    > Nic nie napisał, aby sklep uznał reklamację.

    Reklamacja uznana ponad 3 tygodnie temu a sprzętu brak. Dystrybutor jeszcze
    "nie dosłał".
    Żądać wymiany mogę. Na jakiej podstawie? Niezgodności z umową??

    Piotr Klęba

  • 6. Data: 2009-09-21 07:25:08
    Od: "piotrek" <piotrekjw_@_gmail.com>

    Użytkownik " toolpusher" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Reklamacja uznana ponad 3 tygodnie temu a sprzętu brak. Dystrybutor
    > jeszcze "nie dosłał".
    > Żądać wymiany mogę. Na jakiej podstawie? Niezgodności z umową??

    Jak reklamowałem Kingstona (ale dobrej klasy) to mi wymienili na nowy -
    trwało to z 2-3 tygodnie