  • 1. Data: 2005-08-01 10:11:49
    Temat: "Prezydent Tusk - człowiek z zasadami" ?
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    Moze i sie czepiam, ale czy Tusk moze uzywac slowa PREZYDENT ? Teoretycznie
    chyba jest to korzystanie z nienaleznego tytulu.

    To tak jakbym ja np byl po zawodowce i pisal "mgr Fantom". A jakby sie ktos
    przyczepil, ze przeciez nie mam tego tytulu naukowego to powiedzialbym, ze
    zamierzam robic studia.

    Fantom

  • 2. Data: 2005-08-01 11:08:57
    Temat: Re: "Prezydent Tusk - człowiek z zasadami" ?
    Od: "Koola" <n...@m...pl>

> [...]
    ktos
    > przyczepil, ze przeciez nie mam tego tytulu naukowego to powiedzialbym,

    "Prezydent Tusk - człowiek z zasadami" to nie to samo co "Prezydent RP
    Tusk - człowiek z zasadami" ;)

    pozdr.

  • 3. Data: 2005-08-01 11:14:04
    Od: Harry <Harry_USUNTO_@_WYTNIJTO_poczta.neostrada.pl>

    Fantom napisał(a):
> [...]
    > przyczepil, ze przeciez nie mam tego tytulu naukowego to powiedzialbym, ze

    no niby masz racje, ale to nie tak jest, ze on podpisuje sie prezydent
    Tusk tylko ksiazka jest o tym jakby to bylo za prezydentury Tuska i
    jakim bylby prezydentem ;)
    No chyba ze na koncu jest podpis Prezydent Tusk
    a zreszta moze byc "prezydentem" jakiegos stowarzyszenia ;) itd

  • 4. Data: 2005-08-01 11:52:09
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    > Teoretycznie

    > ktos
    > ze
    >
    > "Prezydent Tusk - człowiek z zasadami" to nie to samo co "Prezydent RP
    > Tusk - człowiek z zasadami" ;)

    No fakt. Ja tez moge byc "mgr Fantom" a nie "mgr farmacji Fantom" :)
    A tak swoja droga czy on jest prezydentem czegokolwiek ?

    Fantom

  • 5. Data: 2005-08-01 13:02:53
    Od: "Koola" <n...@m...pl>

    > No fakt. Ja tez moge byc "mgr Fantom" a nie "mgr farmacji Fantom" :)

    Z "mgr" to juz moze byc gorzej -to jest tytul nadawany za konkretne
    osiagniecie (uzyskanie absolutorium i obrona pracy magisterskiej na wyzszej
    uczelni) i uzywanie go ot tak moze byc w jakis sposob niezgodne z prawem -a
    prezydent to IMHO moze byc np. "Prezydent stowarzyszenia milosnikow kielbasy
    z grila" i wtedy zapewne wszystko jest zgodne z prawem i prawda.

    pozdr.

  • 6. Data: 2005-08-01 14:33:25
    Od: "Big Jack" <m...@h...fdfyez.aw>

    W wiadomości: news:dcl6i6$4qs$1@nemesis.news.tpi.pl
    użytkownik *Koola* napisał(a):

> [...]
    > niezgodne z prawem -a prezydent to IMHO moze byc np. "Prezydent
    > stowarzyszenia milosnikow kielbasy z grila" i wtedy zapewne wszystko

    Pod warunkiem, że faktycznie jest prezydentem tego stowarzyszenia. A
    idąc tym tokiem rozumowania Tusk jest prezydentem... _niczego_
    Big Jack

    --
    //////
    ( o o) GG: 660675

  • 7. Data: 2005-08-01 14:53:29
    Od: "Dulek" <f...@b...pl>

    Big Jack:
    > Pod warunkiem, że faktycznie jest prezydentem tego stowarzyszenia. A idąc
    > tym tokiem rozumowania Tusk jest prezydentem... _niczego_
    > Big Jack

    Tam pewnie idzie o to, ze jak zostanie prezydentem - nabierze zasad.
    Pozdr. Dulek

  • 8. Data: 2005-08-02 06:11:46
    Od: "kariatyda" <l...@l...pl>

    >No chyba ze na koncu jest podpis Prezydent Tusk
    >a zreszta moze byc "prezydentem" jakiegos stowarzyszenia ;) itd

    Stowarzyszenia maja prezesow nie prezydentow....