  • 1. Data: 2005-08-01 07:45:28
    Temat: siedziba zadłużonej firmy w moim domu
    Od: "Topino" <t...@p...onet.pl>

    Mam pytanie - 2 lata temu rodzice przepisali na mnie miszkanie, w którym
    była zarejestrowana firma ojca ( nie ma o tym żadnej wzmianki na żadnym z
    dokumentów, które podpisywałam )
    Obecnie firma ojca jest zadłużona, w trakcie upadłości, w domu zaczął
    pojawiać sie komornik. Wszystkie sprzęty w domu itd są naprawdę moje , firma
    nigdy niczego tam nie miała. Obawiam się o swoj majątek. Czy komornik może
    czegoś odemnie się domagać? Nigdy nie miałam nic wspólnegoo z firmą, nie
    wyraziłam też żadnej pisemnej zgody na to by siedziba była w moim domu..
    Czy firma nie powinna była o taką zgodę sie u mie ubiegać, skoro już od 2
    lat jestem właścicielem prawnym tego domu?
    Dodam,że była to spóka z o.o.
    Dziękuję góry za pomoc.