  • 1. Data: 2005-08-01 07:00:12
    Temat: bank ugoda a komornik
    Od: Fumfol <f...@o...pl>

    Witam!

    Mam podpisana ugoge z bankiem na splacenie kredytu zaleglego. Calosc
    zadluzenia juz zostala splacona. Otrzymalam pismo od komornika!! ze
    umarza na wniosek wierzyciela postepowanie ale obciaza mnie kosztami w
    wysokosci prawie 800 stow:(
    Dostalam od komornika 2 pisma doreczone wogole na adres jaki podalam do
    korespondencji nie jestem tutaj zameldowana.
    Mam pytanie czy komornik moze sie domagac tej kwoty i jak ewentualnie
    zrobic zeby nie placic. Caly kredyt wynosil 2 tysiace:(