  • 1. Data: 2005-08-01 06:39:16
    Temat: Przesunięcie granicy działki
    Od: Robert <r...@p...onet.pl_NOT_FOR_SPAM_>

    Witam,

    Sąsiad, prawdopodobnie za zgodą poprzedniego właściciela działki,
    przesunął część granicy naszych działek (ściął róg) ułatwiająć sobie
    wyjazd z garażu. Nie specjalnie mi to przeszkadza (chociaż w przyszłości
    chciałbym sobie tam wybudować garaż) i nie chcę "na dzień
    dobry" psuć sobie sąsiedzkich stosunków ale obawiam
    się, czy nie może nastąpić zasiedzenie zagarnietej części działki jeśli
    sąsiad będzie użytkował tą część działki przez określony czas.

    Czy moje obawy co do możliwości zasiedzenia są słuszne ? Do jakiego
    urzędu, w razie trudności porozumienia się z sąsiadem, powinienem się
    zwrócić aby przywrócić stan granicy działek ?

    Pozdr.
    Robert