  • 1. Data: 2013-11-28 08:11:41
    Temat: Premier Łotwy ma honor...
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    i po zawaleniu się supermarketu podał się do dymisji. Rząd upadł.

    Tymczasem (ja naprawdę nie chcę o Smoleńsku!) u nas po wypadku rządowego
    samolotu *NIKT*, ani premier, ani "generał" Janicki nie poczuł się do
    żadnej odpowiedzialności. Jedyni winni zginęli w wypadku.

    Honor psi zjedli.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 2. Data: 2013-11-28 09:26:06
    Temat: Re: Premier Łotwy ma honor...
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2013-11-28, sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com> wrote:

    [...]

    > i po zawaleniu się supermarketu podał się do dymisji. Rząd upadł.

    I wytłumacz mi proszę, dlaczego wg Ciebie była to właściwa decyzja?
    Był w przeszłości związany z budową? Jako szef rządu czegoś ewidentnie
    nie dopilnował, czy jak (on personalnie, czy jako urzędnik)?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 3. Data: 2013-11-28 09:42:01
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

> [...]
    > Był w przeszłości związany z budową? Jako szef rządu czegoś ewidentnie
    > nie dopilnował, czy jak (on personalnie, czy jako urzędnik)?

    Np jako szef rządu nie dopilnował odpowiednich przepisów wykonawczych
    (budowlanych) gwarantujących bezpieczeństwo budynków użyteczności
    publicznej.

    Z resztą - to jego problem.

    A czy Twoim zdaniem za wypadek rządowego samolotu nikt z rządu nie jest
    odpowiedzialny? A jeśli jest - to kto go desygnował na (v)ministra?
    Chyba jednak premier...

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 4. Data: 2013-11-28 09:47:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.11.2013 09:42, sqlwiel pisze:

    > A czy Twoim zdaniem za wypadek rządowego samolotu nikt z rządu nie jest
    > odpowiedzialny? A jeśli jest - to kto go desygnował na (v)ministra?
    > Chyba jednak premier...

    Tak, osobiście i celowo drzewa (ze słynną brzozą na czele) zasadził.

  • 5. Data: 2013-11-28 10:42:00
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "sqlwiel" <"nick"@googlepoczta.com> wrote in message
    > i po zawaleniu się supermarketu podał się do dymisji. Rząd upadł.

    medialne, ale watpie czy z sensem, chociaz sprawy nie znam wiec nie wiem
    czy i jaki zwiazek ichni premier mial z owym supermarketem

    --
    http://db.org.pl/

  • 6. Data: 2013-11-28 10:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail @googlepoczta.com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Z resztą - to jego problem.

    A bez reszty?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stwierdzono, że demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie

  • 7. Data: 2013-11-28 11:27:46
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-11-28 10:59, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail @googlepoczta.com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > A bez reszty?

    :)
    Złe nawyki trudno wyeliminować ;)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 8. Data: 2013-11-28 12:42:41
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2013-11-28, sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com> wrote:

    [...]

    > Np jako szef rządu nie dopilnował odpowiednich przepisów wykonawczych
    > (budowlanych) gwarantujących bezpieczeństwo budynków użyteczności
    > publicznej.

    Ale wiesz to, czy tak sobie myślisz?

    > Z resztą - to jego problem.
    >
    > A czy Twoim zdaniem za wypadek rządowego samolotu nikt z rządu nie jest
    > odpowiedzialny? A jeśli jest - to kto go desygnował na (v)ministra?
    > Chyba jednak premier...

    Czyli jak kasjer się pomyli przy wydawaniu reszty, to prezes banku musi
    zrzec się stanowiska? Durne po stokroć.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 9. Data: 2013-11-28 12:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail @googlepoczta.com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    >:)
    > Złe nawyki trudno wyeliminować ;)

    Nic mi nie mów.
    Nadal mi sie zdarzy wyłanczać światło.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Chyba mam zdolności prekognicyjne - wczoraj rano, wyjmując resztki

  • 10. Data: 2013-11-28 15:56:35
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    > Czyli jak kasjer się pomyli przy wydawaniu reszty, to prezes banku musi
    > zrzec się stanowiska? Durne po stokroć.

    Czy prezes banku zatrudniał kasjera? Durne po tysiąckroć.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.