  • 21. Data: 2010-08-31 14:09:58
    Temat: Re: Premia uznaniowa
    Od: "Piotr" <r...@z...com.pl>

    > Jeśli mam na umowie 3k brutto, to nie ma możliwości, bym tyle nie dostał.
    > Jeśli mam tylko 2k brutto, to liczę się z tym, że tyle właśnie dostanę, a
    > niekoniecznie więcej.
    > Natomiast jeśli ktoś podpisuje umowę na 2k łudząc się, że uznaniówkę
    > bedzie dostawał regularnie jako dodatkową pensję w postaci 1k, to jest po
    > prostu głupcem i tyle.

    Problem w tym, że do pewnego momentu mieliśmy te przykładowe 3k brutto bez
    warunków. Czas temu jakiś dostaliśmy wypowiedzenia zmieniające na 2k + 1k.
    To 1k to właśnie premie, regulaminowa i uznaniowa po 500.
    A przypominam że problem jest w tym że nie wiem czemu nie dostałem
    uznaniowej. Szef jest na urlopie i narazie się nie dowiem. Chcę przez ten
    czas uzbroić się w maksymalną wiedzę do rozmowy o przyczynach. Bo jedyną
    przyczyną przychodzącą mi na myśl jest opisywana w innym wątku sprawa
    nieodbieranych telefonów w trakcie urlopu. A jak się okazało ani świat, ani
    firma się nie zawaliła...

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 22. Data: 2010-08-31 14:16:01
    Od: "Piotr" <r...@z...com.pl>

    > Z czystej ciekawości - dlaczego zamiast utyskiwać na swojego pożalsięboże
    > szefa nie zmienisz go na jakiegoś normalnego?

    Bo jest tak że mam blisko, robota jest fajna (mimo wszystko) ludzi znam od
    lat itd, itd... A szef nastał stosunkowo niedawno.

    > A na jakich zasadach miałeś ją przyznawaną wcześniej?

    A na takich: temu państwu premię 100%, tym 95% a reszta 80%.

    > Nie ma.

    Z większości wypowiedzi tak wynika... niedobrze kuźwa.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 23. Data: 2010-08-31 14:26:11
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Piotr" <r...@z...com.pl> napisał w wiadomości

    > Problem w tym, że do pewnego momentu mieliśmy te przykładowe 3k brutto bez
    > warunków. Czas temu jakiś dostaliśmy wypowiedzenia zmieniające na 2k + 1k.
    > To 1k to właśnie premie, regulaminowa i uznaniowa po 500.

    Trzeba bylo nie podpisywac!

    Pozdrawiam
    SDD

  • 24. Data: 2010-08-31 18:54:29
    Od: rAzor <n...@a...kas.indziej.com>

    Darz bór! Użytkownik... he he - P.H. raczył napisać:

    > Użytkownik "Piotr" <p...@k...net.pl> napisał w wiadomości
    >

    > wiesz co... zmień pracę! a najlepiej załóż swoją firmę.

    Kiedy idziesz do prawnika, to takiej durnowatej odpowiedzi oczekujesz?
    --
    "..because *this time* is all you have..."

  • 25. Data: 2010-08-31 19:12:49
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

    Użytkownik "rAzor" <n...@a...kas.indziej.com> napisał w
    wiadomości news:i5jj52$35n$1@news.onet.pl...
    > Darz bór! Użytkownik... he he - P.H. raczył napisać:

    > Kiedy idziesz do prawnika, to takiej durnowatej odpowiedzi oczekujesz?

    Jeśli porada ma być za darmo, to czemu nie? :)

    K.

  • 26. Data: 2010-08-31 19:48:33
    Od: rAzor <n...@a...kas.indziej.com>

    Darz bór! Użytkownik... he he - Krzysztof raczył napisać:

    > Użytkownik "rAzor" <n...@a...kas.indziej.com> napisał w
    > wiadomości news:i5jj52$35n$1@news.onet.pl...

    > Jeśli porada ma być za darmo, to czemu nie? :)
    >
    > K.

    Niedługo nie będzie po co zaglądac na tę grupę, jeśli zaakceptuje się
    takich głupio-mądrych komentatorów z ostaniej ławki.
    --
    "..because *this time* is all you have..."

  • 27. Data: 2010-08-31 20:06:28
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

    > Niedługo nie będzie po co zaglądac na tę grupę, jeśli zaakceptuje się
    > takich głupio-mądrych komentatorów z ostaniej ławki.

    Grupy dyskusyjne jak sama nazwa wskazuje służą dyskusjom, a nie udzielaniu
    rad, więc ...
    A tamten komentarz to całkiem, całkiem na miejscu był.

    K.

  • 28. Data: 2010-08-31 20:10:18
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    Nie piepsz Baranie.
    Tam pisało o zmiennych skłądnikach wynagrodzenia, czy jakoś tak.
    Bardzo dobre było prawo pracy, tylko niestosowane - rok 98.

  • 29. Data: 2010-08-31 20:20:08
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

    "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał

    > Nie piepsz Baranie.
    > Tam pisało o zmiennych skłądnikach wynagrodzenia, czy jakoś tak.
    > Bardzo dobre było prawo pracy, tylko niestosowane - rok 98.

    Heloł! Mamy rok 2010!
    Zresztą to i tak bez znaczenia, bo zrozum w końcu żałosna dysortografko, że
    premii *uznaniowej* nie wlicza się do podstawy wynagrodzenia urlopowego.

    http://tnij.biz/acag

    K.

  • 30. Data: 2010-08-31 20:36:09
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <k...@a...pl> napisał w wiadomości
    > "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał

    > Heloł! Mamy rok 2010!
    > Zresztą to i tak bez znaczenia, bo zrozum w końcu żałosna dysortografko,
    No widzisz, jak nie masz racji, to się złościsz,
    i myślisz, że epitety ci pomogą we wprowadzaniu, pewnie celowym,
    ludzi w błąd.