  • 41. Data: 2010-09-02 11:47:19
    Temat: Re: Premia uznaniowa
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i5o29j$3ed$1@news.onet.pl Tomasz Kaczanowski
    <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> pisze:

    > Nie mnie pytaj. Znam przypadki, że były takie propozycje - w zależności
    > jak zachowała się duża część załogi, tak postępowano. Rozsądny szef nie
    > dawałby takiego dokumentu nie rozmawiając najpierw z zainteresowanymi i
    > nie sondując, jak załoga się ustosunkuje do takiej sytuacji. Ale jak wiemy
    > niektórzy są mądrzy dopiero po szkodzie (a niektórzy nawet i wtedy nie :))
    > Ale widać w tym przypadku ludzie wyrazili idiotyczną zgodę na obcięcie
    > sobie pensji...
    No chyba wygląda na to, że tak.

    --
    Jotte

  • 42. Data: 2010-09-03 14:13:16
    Od: "Piotr" <r...@z...com.pl>

    > No chyba wygląda na to, że tak.

    No fakt. Ale było jasno powiedziane że jeśli nie podpiszesz to szukaj sobie
    innej roboty. A w małych miejscowościach jest nieco inaczej niż w średnich
    czy dużych miastach, robotę się jakby bardziej szanuje.

    Piotr

  • 43. Data: 2010-09-03 15:01:03
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:4c810250$0$22803$65785112@news.neostrada.pl Piotr
    <r...@z...com.pl> pisze:

    > No fakt. Ale było jasno powiedziane że jeśli nie podpiszesz to szukaj
    > sobie innej roboty.
    Na tym polega jeden z aspektów wypowiedzenia zmieniającego.

    > A w małych miejscowościach jest nieco inaczej niż w
    > średnich czy dużych miastach, robotę się jakby bardziej szanuje.
    Wiesz, robota nie służy do szanowania, tylko do zarabiania pieniędzy na
    życie.
    Rzekłbym, że w takich miejscowościach ludzie często są zmuszeni
    okolicznościami do jakby mniejszego szanowania samych siebie.
    Ale to jestem jeszcze w stanie zrozumieć.
    W całym kraju znajdziesz masę ludzi(?), którzy się nie szanują, a nie są do
    tego zmuszeni.
    Ba! - nawet nie rozumieją pojęcia szacunku do siebie, honoru.

    --
    Jotte