  • 31. Data: 2005-08-10 10:02:08
    Temat: Re: Prawo ruchu drogowego
    Od: alka <t...@n...podam>

    MarcinS napisał(a):

> [...]
    Nie powinieneś rozpoczynać manewru, gdy go nie dokończysz przed ciągłą.
    Zła ocena sytuacji, która powoduje przekroczenie ciągłej to Twój błąd
    i za to wlepią mandat.
    Szerokiej drogi...

  • 32. Data: 2005-08-10 10:08:13
    Od: MarcinS <s...@w...pl>

    alka napisał(a):

    > Nie powinieneś rozpoczynać manewru, gdy go nie dokończysz przed ciągłą.
    > Zła ocena sytuacji, która powoduje przekroczenie ciągłej to Twój błąd i
    > za to wlepią mandat.
    > Szerokiej drogi...

    to nie ja napisałem
    naucz się poprawnie cytować!

    --
    w adresie e-mail zamień wodę na tlen.

    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 33. Data: 2005-08-10 10:10:38
    Od: "Docent" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Kazimierz Kotowicz" <k...@p...tp.pl> napisał w
    wiadomości news:ddciaq$5jg$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Byc może to nie jest głupota gdyż przd chwiłą rozmawiałem z
    > Funkcjonariuszem Komendy Ruchu Drogowego , kory takze stwierdził, iż
    > zabronioene jest wyprzedzanie na mostach i wiaduktach. Kto ma rację
    > Nie wierzysz to zadzwoń do najbliższej Komendy ruchu drogowego a wówczas
    > upewnimy się - z korzyścią dla nas wszystkich.
    > A tak na marginesie przypomnieliśmuy sobie kodeks drogowy /ja go
    aktualnie
    > nie posiadam / Bedę go mia ł dopiero wieczorem.

    Jak będziesz go miał i znajdziesz taki zapis to daj znać i wskaż co to za
    przepis,
    a jeśli nie znajdziesz (tak zapewne będzie) to również poinformuj.
    Widać, że nawet Funkcjonariusz Komendy Ruchu Drogowego nie jest
    wyrocznią w sprawie przepisów ruchu drogowego, a to bardzo źle świadczy
    o naszych "pieczarkach".

    Pozdrawiam
    doc

  • 34. Data: 2005-08-10 11:54:26
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Wed, 10 Aug 2005 09:49:48 +0100,
    Galathea <g...@n...poczcie.w.onet.pl> screamed:

    > Dlaczego ?

    Wyobraź sobie dwa pasy oddzielone od siebie linią ciągłą, każdy o szerokości
    4 metrów. Świta? <:

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:227B ]
    [ 13:53:42 user up 10699 days, 1:48, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    If you cut me down, I will only become more powerful.

  • 35. Data: 2005-08-10 11:55:13
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Wed, 10 Aug 2005 11:26:05 +0200,
    ideogram <i...@h...pl> screamed:

    > Jak do tej pory jesteś odosobniony w tej kwestii ;)

    Nie jest.

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:219B ]
    [ 13:54:57 user up 10699 days, 1:49, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    I'm so far behind I think I'm first.

  • 36. Data: 2005-08-10 11:56:21
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Wed, 10 Aug 2005 11:44:50 +0200,
    Kazimierz Kotowicz <k...@p...tp.pl> screamed:
    > Byc może to nie jest głupota gdyż przd chwiłą rozmawiałem z
    > Funkcjonariuszem Komendy Ruchu Drogowego , kory takze stwierdził, iż
    > zabronioene jest wyprzedzanie na mostach i wiaduktach.

    Na szczęście o zachowaniu na drodze stanowi PoRD a nie FKRD. (-:

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:236B ]
    [ 13:55:44 user up 10699 days, 1:50, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Men want the same things from a relationship as women... only MORE SEX!

  • 37. Data: 2005-08-10 11:58:52
    Od: alka <t...@n...podam>

    MarcinS napisał(a):

    > to nie ja napisałem
    > naucz się poprawnie cytować!

    Sorry - moja wina.
    Swoją drogą przecież widać, że to "podwójny cytat", więc odrobina
    zrozumienia i nie ma się o co burzyć... Chyba, że ktoś wyłączył
    myślenie...
    Pozdrowienia.

  • 38. Data: 2005-08-10 12:02:18
    Od: Galathea <g...@n...poczcie.w.onet.pl>

    10.08.2005 # 12:54:26, Artur M. Piwko napisał:

    > Wyobraź sobie dwa pasy oddzielone od siebie linią ciągłą, każdy o szerokości
    > 4 metrów. Świta? <:

    Świta świta - ale ja ograniczyłem się do przypadku, gdy na jednym pasie
    mieści się max jeden pojazd - czyli pewnie większość dróg w Polsce ;).
    Słuszna uwaga.
    --
    pozdrawiam

  • 39. Data: 2005-08-10 14:20:44
    Od: ideogram <i...@h...pl>

    Artur M. Piwko napisał(a):

    > Nie jest.

    Całkiem niedawno robiłam prawo jazdy, długo to trwało, bo ten
    nieszczęsny placyk... Przed samym egzaminem miałam właśnie taką
    sytuację, gdzie jechałam z instruktorem za traktorem z przyczepą. Kazał
    wyprzedzić, ale nim zakończyłam manewr, skończyła się przerywana. Nie
    przerywa się rozpoczętego manewru, to pierwsze, co usłyszałam, drugie to
    było właśnie to, że istnieje możliwość, iż nie będę już miała gdzie się
    wcisnąć. Dlatego też odważyłam się napisać, co napisałam.

  • 40. Data: 2005-08-10 15:11:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Galathea wrote:

    > Dlaczego ?

    Bo przepisy nigdzie nie mówią, że wyprzedzanie przy dowolnej liczbie
    linii ciągłych jest zakazane. Tylko nie wolno ich 'dotknąć' (pomijając
    ewentualne powrót na własny pas oraz oczywiście linie z jednej storny
    ciągłe, a z drugiej przerywane).

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)