  • 21. Data: 2005-08-09 23:25:35
    Temat: Re: Prawo ruchu drogowego
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Galathea wrote:

    > Nie wiem, na ile to jest aktualne...
    > http://www.mazda.rojcanet.pl/pl/news/o_mandaty.htm

    Czyjeś prywatne strony nie stanowią w Polsce źródła obowiazującego prawa.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 22. Data: 2005-08-10 05:59:43
    Od: ideogram <i...@h...pl>

    Galathea napisał(a):

    > To, że nie wolno jej "przekraczać", więc automatycznie
    > nie można na ciągłej wyprzedzać.

    A jeżeli zacząłęś manewr wyprzedzania przed ciągłą? Nie ma mocnych,
    musisz go dokończyć :)

  • 23. Data: 2005-08-10 07:16:36
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    ideogram wrote:

    > A jeżeli zacząłęś manewr wyprzedzania przed ciągłą? Nie ma mocnych,
    > musisz go dokończyć :)

    płacąc mandat jak gliniarz cię przyłapie.

  • 24. Data: 2005-08-10 07:40:54
    Od: MarcinS <s...@w...pl>

    ideogram napisał(a):

    > Sugerujesz, że powinnam przerwać wyprzedzanie?

    oczywiście,
    po coś ta ciągła tam jest

    --
    e-mail: M...@e...com

    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 25. Data: 2005-08-10 07:42:53
    Od: ideogram <i...@h...pl>

  • 26. Data: 2005-08-10 08:32:37
    Od: MarcinS <s...@w...pl>

    ideogram napisał(a):

    > A jeżli już nie zmieszczę się za wyprzedzanym pojazdem? :)))

    to jeździsz nieostroznie

    --
    w adresie e-mail zamień wodę na tlen.

    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 27. Data: 2005-08-10 08:35:23
    Od: ideogram <i...@h...pl>

  • 28. Data: 2005-08-10 08:49:48
    Od: Galathea <g...@n...poczcie.w.onet.pl>

    10.08.2005 # 00:23:36, Andrzej Lawa napisał:

    > Bzdura.

    Dlaczego ?
    --
    pozdrawiam

  • 29. Data: 2005-08-10 09:26:05
    Od: ideogram <i...@h...pl>

    MarcinS napisał(a):

    > to jeździsz nieostroznie

    Jak do tej pory jesteś odosobniony w tej kwestii ;)

  • 30. Data: 2005-08-10 09:44:50
    Od: "Kazimierz Kotowicz" <k...@p...tp.pl>

    Użytkownik "Leszek" <l...@n...fm> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Kazimierz Kotowicz" <k...@p...tp.pl> napisał
    > w wiadomości news:ddah81$n2f$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Aleś głupizną błysnął.
    > Znajdź ten kodeks i z tym "zakazem". Pomyśl zanim napiszesz.
    >
    > Witam
    Byc może to nie jest głupota gdyż przd chwiłą rozmawiałem z
    Funkcjonariuszem Komendy Ruchu Drogowego , kory takze stwierdził, iż
    zabronioene jest wyprzedzanie na mostach i wiaduktach. Kto ma rację
    Nie wierzysz to zadzwoń do najbliższej Komendy ruchu drogowego a wówczas
    upewnimy się - z korzyścią dla nas wszystkich.
    A tak na marginesie przypomnieliśmuy sobie kodeks drogowy /ja go aktualnie
    nie posiadam / Bedę go mia ł dopiero wieczorem.
    ŁACZĘ POZDROWIENIA
    KK