  • 1. Data: 2005-08-08 20:49:02
    Temat: USTAWA ANTYLICHWIARSKA - GDZIE TKWI HACZYK?
    Od: "witold" <w...@w...pl>

    Prezydent podpisal tzw. ustawe antylichwiarska.
    Jak wiadomo ustawa ta ogranicza oprocentowanie
    kredytow do 26 % oraz do 5% oplat manipulacyjnych.

    W zwiazku z tym mam pytanie? Gdzie tkwi haczyk?
    Czy faktycznie wyglada to w ten sposob?
    Jakos nie moge uwierzyc, ze banki pozwola
    sobie na utrate tak znacznej kasy za kredyty
    konsumenckie. Moze jest jakas tylna furtka?
    Chetnie poczytam Wasze opinie na ten temat.

    Czy ta ustawa dotyczy takze Providenta?

    pzdr

  • 2. Data: 2005-08-08 21:19:38
    Temat: Re: USTAWA ANTYLICHWIARSKA - GDZIE TKWI HACZYK?
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

    Użytkownik "witold" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Jakos nie moge uwierzyc, ze banki pozwola
    > sobie na utrate tak znacznej kasy za kredyty
    > konsumenckie. Moze jest jakas tylna furtka?

    Nie tylko banki nie pozwolą, ale tez ich klienci. Wszyscy beda mrugac do
    siebie i bedzie jak bylo. Tak jest zawsze jak sie panstwo wtrąca miedzy
    wódke a zakąske.

    vertret

  • 3. Data: 2005-08-08 21:33:10
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "vertret" <vertret@@@op.pl> naskrobał/a w

    > Nie tylko banki nie pozwolą, ale tez ich klienci. Wszyscy beda
    > mrugac do siebie i bedzie jak bylo.

    Będziesz mrugał, żeby ci bank zwiększył odsetki?

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Radioactive cats have 18 half-lives.

  • 4. Data: 2005-08-08 21:53:30
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Goomich wrote:

    > "vertret" <vertret@@@op.pl> naskrobał/a w

    > Będziesz mrugał, żeby ci bank zwiększył odsetki?

    JEsli to bedzie jedyna droga, zeby w ogole dostac kredyt...

    --
    Pan i Pani Smith (Mrs and Mr Smith, 2005) ...... http://tiny.pl/q7j5
    ________________

  • 5. Data: 2005-08-08 22:08:42
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    Użytkownik "mariposa doux" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > JEsli to bedzie jedyna droga, zeby w ogole dostac kredyt...

    Jakos w innych krajach europejskich takie ustawy sa od dawna i ludzie
    kredyty bez zadnego mrugania dostaja.

  • 6. Data: 2005-08-08 22:14:15
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Heming wrote:

    > Jakos w innych krajach europejskich takie ustawy sa od dawna i ludzie
    > kredyty bez zadnego mrugania dostaja.

    Pozyjemy - zobaczymy. Nasz kraj zawsze byl na wspak. I dzialo sie i
    dzieje sie zwykle wbrew zdrowemu rozsadkowi.

    Mam nadzieje, ze ta ustawa poprawi a nie pogorszy. Ale o tym sie
    przekonamy juz wkrotce.

  • 7. Data: 2005-08-09 04:45:57
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

    Użytkownik "Goomich" <g...@u...to.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Będziesz mrugał, żeby ci bank zwiększył odsetki?

    Słyszałeś cos o popycie i podaży?

    vertret

  • 8. Data: 2005-08-09 05:53:46
    Od: "Kotlet Schabowy" <S...@w...pl>

    > Pozyjemy - zobaczymy. Nasz kraj zawsze byl na wspak. I dzialo sie i
    > dzieje sie zwykle wbrew zdrowemu rozsadkowi.
    >
    > Mam nadzieje, ze ta ustawa poprawi a nie pogorszy. Ale o tym sie
    > przekonamy juz wkrotce.

    Jako zadowolony klient Providenta powatpiewam w to :(

    Kotlet Schabowy

  • 9. Data: 2005-08-09 06:44:09
    Temat: Przyczepię się...
    Od: "czarny" <c...@e...pl>

    [Kotlet Schabowy" <S...@w...pl> wrote in message

    Dobra, nie mogłem wytrzymać... Jak można mieć ksywkę Kotlet Schabowy?!?!?

  • 10. Data: 2005-08-09 07:29:01
    Temat: Re: Przyczepię się...
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dd9jc0$cmv$1@news.dialog.net.pl czarny <c...@e...pl>
    pisze:

    > Dobra, nie mogłem wytrzymać... Jak można mieć ksywkę Kotlet Schabowy?!?!?
    Normalnie. Sam się zastanawiam nad zmianą nicka na Kurczak w Sosie
    Słodko-Kwaśnym albo Fasolka po Bretońsku.
    :))))
    TSNMP

    Jotte