  • 161. Data: 2005-01-05 22:46:27
    Temat: Re: Prawo przeciw nam
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    > On Wed, 5 Jan 2005, Cavallino wrote:
    > [...Dania...]
    >
    > ...jak rozumiem jednak NIE różnicują "ze względu na miejsce
    > pochodzenia" ?

    A tego to nie wiem.
    Tyle że Polska zamierza różnicować ze względu na ilość rejestracji w naszym
    kraju - Duńczycy też tak to stosowali.
    Nie wiem natomiast czy rejestrowane już wcześniej były objte podatkiem i
    jakim.

    > Rozrzutność ;)
    > Ja rozumiem że uważasz iż należy u nas takoż doprowadzić do
    > stanu iż autostrady są puste.

    Wystarczyłoby doprowadzić do stanu że są autostrady. :-))

    > Uniemożliwianie jeżdżenia "złomem" popieram, ale NIE "ze
    > względu na cenę lub pochodzenie". To dwie *różne* sprawy.

    Norma emisji może być? :-))

    > ??
    > Zostajesz swoim własnym pracodawcą... i wiesz do kogo masz mieć
    > pretensje.

    Wiem i mam. :)))
    Na tej samej zasadzie Ty możesz mieć do państwa polskiego że podatki chce
    ściągać. :-))

    > Co nadal nie upoważnia (IMHO) do żądania żeby "reszta zjeżdżała
    > ci z drogi bo zawadzają".

    Nie ma takich żądań.
    Co nie znaczy że muszę popierać dobre samopoczucie zawadzających.

  • 162. Data: 2005-01-06 00:49:07
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 5 Jan 2005, Cavallino wrote:
    [...]
    >+ > Ja rozumiem że uważasz iż należy u nas takoż doprowadzić do
    >+ > stanu iż autostrady są puste.
    >+
    >+ Wystarczyłoby doprowadzić do stanu że są autostrady. :-))

    Acha :)

    >+ > Uniemożliwianie jeżdżenia "złomem" popieram, ale NIE "ze
    >+ > względu na cenę lub pochodzenie". To dwie *różne* sprawy.
    >+
    >+ Norma emisji może być? :-))

    Może być.
    IMO jako "możliwie obiektywny" miernik byłaby do przyjęcia.
    Nie rozwiąże problemu w całości :) ale... ma tę zaletę
    że przeciętny użytkownik samochodu to o hamulce ;) jednak
    prędzej sam zadba.

> [...]
    >+ Wiem i mam. :)))
    >+ Na tej samej zasadzie Ty możesz mieć do państwa polskiego że podatki chce

    Ech... no MAM ! :)

> [...]
    >+
    >+ Nie ma takich żądań.
    >+ Co nie znaczy że muszę popierać dobre samopoczucie zawadzających.

    Rozumiem. Ale wyrażałeś się dość radykalnie :]

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 163. Data: 2005-01-06 07:33:28
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    wiadomości news:

    > Rozumiem. Ale wyrażałeś się dość radykalnie :]

    Raczej moi oponenci.
    Ani nikogo nie zwyzywałem, nie używałem epitetów, a że mi się pomysł
    jakiegoś podatku podoba?
    Nie ma zakazu, prawda?

  • 164. Data: 2005-01-06 11:47:01
    Od: Radosław P. <r...@a...net.pl>

    Thu, 6 Jan 2005 08:33:28 +0100, w <cripja$pg5$1@news.onet.pl>, "Cavallino"
    <k...@...pl> napisał(-a):

    > Ani nikogo nie zwyzywałem, nie używałem epitetów, a że mi się pomysł
    > jakiegoś podatku podoba?
    > Nie ma zakazu, prawda?

    Nie ma, socjalizm jest dozwolony. Tylko że żałośnie brzmi narzekanie na UE że
    jest socjalistyczna spod palców innego socjalisty.

  • 165. Data: 2005-01-06 12:11:30
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    Radosław P. wrote:

    > Nie ma, socjalizm jest dozwolony.

    A szkoda

    > Tylko że żałośnie brzmi narzekanie na UE
    > że jest socjalistyczna spod palców innego socjalisty.

    Boguslaw

  • 166. Data: 2005-01-06 12:54:46
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Thu, 06 Jan 2005 13:11:30 +0100, w <crj9su$n5o$1@galaxy.uci.agh.edu.pl>, bo
    <a...@a...edu.pl> napisał(-a):

    > A szkoda

    Cóż, przypominam że w tym roku są wybory :)

  • 167. Data: 2005-01-06 13:06:08
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    Radoslaw P. wrote:

    > Cóż, przypominam że w tym roku są wybory :)

    W ktorych przyjdzienam wybierac pomiedzysocjalistami poboznymi i
    bezboznymi...

    Boguslaw

  • 168. Data: 2005-01-25 19:31:38
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Thu, 06 Jan 2005 14:06:08 +0100, bo <a...@a...edu.pl> napisał:

    > W ktorych przyjdzienam wybierac pomiedzysocjalistami poboznymi i
    > bezboznymi...

    nie, do wyboru będą konserwatyści udający socjalistów, socjaliści udający
    liberałów, liberałowie udający narodowców, narodowi socjaliści udający
    chadeków i burżuje udający socjalistów, prawicowe związki zawodowe a także
    cała masa takich, którzy udają, że są kimś innym niż są.

    --
    Falkenstein
    skazania.