  • 1. Data: 2004-12-28 19:48:02
    Temat: Czy lektor języków może być na karcie podatkowej?
    Od: Rojbert <u...@p...onet.pl>

    Witam
    Czy lektor wystawiający firmie językowej rachunek (ilość godzin razy
    stawka) może rozliczać się poprzez kartę podatkową na zasadzie usług
    edukacyjnych?
    W karcie podatkowej są lekcje na godzinę, ale określane są jako pomoc w
    nauce (odrabianiu i przygotowaniu z uczniem lekcji) i nie wiem czy można
    się pod to podpiąć? Innymi słowy czy będąc na karcie podatkowej mogę
    wystawić rachunek firmie językowej, a nie tylko osobie fizycznej?

    --
    Pozdrawiam, Rojbert