  • 11. Data: 2008-02-11 12:35:16
    Temat: Re: Prawo jazdy a stwierdzenie tożsamości
    Od: Szerr <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 11 Feb 2008 04:26:49 -0800 (PST), Reseller napisał(a)
    w:<news:155251b5-9cf7-4eab-bac5-eb81884791fc@q77g200
    0hsh.googlegroups.com>:

    > Chodzi mi o wydanie ze szpitala dokumentacji medycznej.

    Niech nie wymyślają głupot, tylko wydają dokumentację; domagaj się tego.
    Prawo jazdy jest honorowane wszędzie, poza wyjątkami określonymi w
    przepisach.

    --
    Quid leges sine moribus?

  • 12. Data: 2008-02-11 12:40:33
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Reseller pisze:

    > Chodzi mi o wydanie ze szpitala dokumentacji medycznej.
    > W przepisach jest wyraźnie, że musi to być "dokument stwierdzający
    > tożsamość".
    > Stąd moje pytanie - gdzie jest napisane co jest "dokumentem
    > stwierdzającym tożsamość" a co nim nie jest.

    Ustawy mówiącej co nie jest dokumentem tożsamości oczywiście nie ma,
    natomiast dokumentami tożsamości mogą być:

    - dowody osobiste (art. 1 ustawy o ewidencji ludności i dowodach
    osobistych),
    - paszporty (art. 1 ustawy o paszportach)
    - w ustawie o cudzoziemcach możesz poczytać o dokumentach tożsamości dla
    cudzoziemców.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 13. Data: 2008-02-11 12:46:16
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty@_WYTNIJ_o2.pl>

    Użytkownik "Reseller" <R...@g...com> napisał
    >Stąd moje pytanie - gdzie jest napisane co jest "dokumentem
    stwierdzającym tożsamość"

    W Ustawie o dowodach osobistych i innych podanych powyżej przepisach

    >a co nim nie jest.

    Nigdzie nie jest napisane co nie jest.

  • 14. Data: 2008-02-11 12:56:07
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    Piotr [trzykoty] pisze:

    > Tzn. jak ktoś nie prowadzi i nie podróżuje za granicę to nieruchomości nie
    > kupi...? ;)

    cos w tym stylu. w stanach jak nie masz prawa jazdy (co jest rzadkoscia)
    to musisz isc po odpowiednie zaswiadczenie do bodajze ichniejszego
    wydzialu komunikacji czy cos.

  • 15. Data: 2008-02-11 14:42:38
    Od: causa1980 <p...@g...com>

> [...]
    > - paszporty (art. 1 ustawy o paszportach)
    > - w ustawie o cudzoziemcach możesz poczytać o dokumentach tożsamości dla

    To jest pełna i wyczerpująca odpowiedź. Inne dokumenty (np. prawo
    jazdy) nie stwierdzają tożsamości ich posiadacza.

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2008-02-11 15:52:41
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Reseller wrote:

> [...]
    > tożsamość".
    > Stąd moje pytanie - gdzie jest napisane co jest "dokumentem
    > stwierdzającym tożsamość" a co nim nie jest.

    paszport, dowód lub karta stałego pobytu

  • 17. Data: 2008-02-11 15:53:45
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Sarpedon wrote:

    > cos w tym stylu. w stanach jak nie masz prawa jazdy ....

    to dostajesz ID, które prawem jazdy nie jest.

  • 18. Data: 2008-02-11 18:41:55
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "witek" <w...@g...pl.invalid> wrote

    > to dostajesz ID, które prawem jazdy nie jest.

    Czyli po prostu dokumenty się ma, tyle że się nie dublują. Masz prawko to
    ok, a jak nie masz to masz coś innego, chyba tak.

  • 19. Data: 2008-02-11 19:02:59
    Od: leon <l...@n...interia.pl>

    > To jest pełna i wyczerpująca odpowiedź. Inne dokumenty (np. prawo
    > jazdy) nie stwierdzają tożsamości ich posiadacza.

    o to sie zdziwilem - odkad prawo jazdy jest wystawiane przez wytwornie
    papierow wartosciowych
    dla mnie jest pelnowartosciowym dowodem tozsamosci.
    to mam tam moge dane osobowe, PESEL itp - zdjecie oraz narodowosc.

    leon

    --
    "Jeżeli przyjmiemy, ze pi wynosi 2,87 to otrzymamy błędne koło"
    - Łysa Śpiewaczka - EUGENE IONESCO

  • 20. Data: 2008-02-11 19:19:13
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    Użytkownik "causa1980" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...

    To jest pełna i wyczerpująca odpowiedź. Inne dokumenty (np. prawo
    jazdy) nie stwierdzają tożsamości ich posiadacza.

    Czyli do kierowania pojazdami Prawo Jazdy nie jest wystarczającym
    dokumentem. Przecież na jego podstawie nikt nie stwierdzi, czy to Twoje
    prawo jazdy, bo nie może za jego pomocą ustalić twej tożsamości.

    Pozdro Przemek