  • 31. Data: 2008-02-13 22:16:54
    Temat: Re: Prawo jazdy a stwierdzenie tożsamości
    Od: <s...@a...pl>

    > dla mnie jest pelnowartosciowym dowodem tozsamosci.
    > to mam tam moge dane osobowe, PESEL itp - zdjecie oraz narodowosc.
    > leon

    Gdzie masz info o narodowości?

    A, chyba że te literki z tyłu:
    A- żyd
    B - szkot
    C - polak

    ;-)

  • 32. Data: 2008-02-14 15:04:41
    Od: leon <l...@n...interia.pl>

    Dnia 13-02-2008 o 23:16:54 <s...@a...pl> napisał(a):

    > Gdzie masz info o narodowości?
    >
    > A, chyba że te literki z tyłu:
    > A- żyd
    > B - szkot
    > C - polak

    <sarkazm on>
    niech pomysle - to PL w gwiazdach to raczej gdzie wydano
    juz wiem
    pewnie miejsce urodzenia oraz nr PESEL
    <sarkazm off>

    leon

    --
    "Jeżeli przyjmiemy, ze pi wynosi 2,87 to otrzymamy błędne koło"
    - Łysa Śpiewaczka - EUGENE IONESCO

  • 33. Data: 2008-02-14 17:37:24
    Od: <s...@a...pl>

    > pewnie miejsce urodzenia oraz nr PESEL

    Miejsce urodzenia w PL nie oznacza narodowości
    PESEL - może mieć też cudzoziemiec (art. 31a ustawy o ewidencji ludności i
    dowodach osobistych)

  • 34. Data: 2008-02-15 20:35:26
    Od: causa1980 <p...@g...com>

    On 11 Lut, 20:19, "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>
    wrote:
    > Użytkownik "causa1980" <p...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:2360640f-6ce9-4705-8e8c-41728dba2224@
    p69g2000hsa.googlegroups.com...

    > To jest pełna i wyczerpująca odpowiedź. Inne dokumenty (np. prawo
    > jazdy) nie stwierdzają tożsamości ich posiadacza.
    > ------------------------------------
    >
    > Czyli do kierowania pojazdami Prawo Jazdy nie jest wystarczającym
    > dokumentem. Przecież na jego podstawie nikt nie stwierdzi, czy to Twoje
    > prawo jazdy, bo nie może za jego pomocą ustalić twej tożsamości.
    >
    > Pozdro Przemek

    Dogłębność analizy obowiązujących przepisów mnie porażą. Bez urazy.

    Jak jestem chory to idę do lekarza. Jak lekarz mówi, że mam grypę - to
    faktycznie ją mam.

    Jak pytasz prawnika o tak prostą rzecz (a to jest proste pytanie) to
    uwierz, że przedmiotowa odpowiedź jest prawdziwa.

    Pozdrawiam

  • 35. Data: 2008-02-15 20:36:20
    Od: causa1980 <p...@g...com>

    On 12 Lut, 08:44, "Piotr [trzykoty]" <trzykoty@_WYTNIJ_o2.pl> wrote:

    > Nikt nie powiedział, że nie można ustalić tożsamości. Tożsamość można
    > czasami ustalić na podstawie wielu innych rzeczy, tyle, że nie ma obowiązku
    > traktowania ich jako dokumenty stwierdzające tożsamość.
    >
    > W sumie uprawnienia do kierowania to nie jest taka ważna sprawa, choć ustawa
    > Prawo o ruchu drogowym mówi co trzeba mieć przy sobie w samochodzie jako
    > kierowca. Zauważ, że jak sprawa zrobi się poważniejsza - np. kolizja ze
    > szkodami materialnymi czy wypadek z rannymi, policjant oprócz PJ poprosi o
    > dokument tożsamości zwykle.

    Nie kierowca, a kierujący pojazdem:) Reszta ok.

    pozdrawiam