  • 51. Data: 2010-02-12 12:42:24
    Temat: Re: Prawico, policjant nie zyje!
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Artur Górniak pisze:

    > ewolucja to nauka opisująca wpływ środowiska na zmiany
    > w organizmach i odwrotnie.

    Gdzie mogę znaleźć taką definicję ewolucji?

    --
    Liwiusz

  • 52. Data: 2010-02-12 14:39:07
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl>

    Silly, silly mi nabazgrału:

    > W tak krótkiej demagogicznej wypowiedzi (eh, ci nieśmiertelni
    > "złodzieje" na mocy uopaip) zawarłeś sedno nie tylko tego problemu -
    > wyręczenie aparatem państwa w biznesie.

    To nie jest wyręczanie. W jakim biznesie?

    > Spotkałeś się kiedyś z prawem cywilnym? Może choć potknąłeś
    > niechcący...

    Czyli jaki model działania w takich sytuacjach proponujesz? Pozew
    cywilny i czas na utylizację dysków z warezem?

    --
    tbr

  • 53. Data: 2010-02-12 15:48:12
    Od: Artur Górniak <a...@a...pl.eu.org>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał(a):
    > Gdzie mogę znaleźć taką definicję ewolucji?

    Czy mogę odpowiedzieć pytaniem?

    Czy ukończyłeś podstawówkę i oficjalnie jesteś zaklasyfikowany
    jako osoba potrafiąca czytać tekst po polsku ze zrozumieniem?

    Artur Górniak
    --
    Home Page: http://www.argo.pl.eu.org/~josh/

  • 54. Data: 2010-02-12 17:41:43
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Artur Górniak pisze:

    > Czy mogę odpowiedzieć pytaniem?
    >
    > Czy ukończyłeś podstawówkę i oficjalnie jesteś zaklasyfikowany
    > jako osoba potrafiąca czytać tekst po polsku ze zrozumieniem?

    Poproszę o odpowiedź na pytanie.

    --
    Liwiusz

  • 55. Data: 2010-02-12 18:50:40
    Od: Artur Górniak <a...@a...pl.eu.org>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał(a):

    > Poproszę o odpowiedź na pytanie.

    Czyli wnioskuję, że nie umiesz czytać ze zrozumieniem
    i nikt Cię nie nauczył jeszcze gdzie szukać definicji
    terminów.

    Pozdrawiam.

    Artur Górniak
    --
    Home Page: http://www.argo.pl.eu.org/~josh/

  • 56. Data: 2010-02-12 20:07:33
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Artur Górniak pisze:

    > Czyli wnioskuję, że nie umiesz czytać ze zrozumieniem
    > i nikt Cię nie nauczył jeszcze gdzie szukać definicji
    > terminów.

    Jak z przedszkolakiem:

    - 2+2=5
    - poproszę o dowód
    - nie umiesz czytać? proszę sprawdzić w książce od matematyki.
    - poproszę o dowód
    - a jednak nie potrafisz czytać

    Zatem:
    Ewolucja to ciągły proces, polegający na stopniowych zmianach cech
    gatunkowych kolejnych pokoleń wskutek eliminacji przez dobór naturalny
    lub sztuczny części osobników (genotypów) z bieżącej populacji

    Ewolucja to NIE nauka badająca wpływ środowiska na zmiany w organizmach,
    bowiem od zanegowania tez ś.p. Lamarcka nie uznaje się, że genotypy
    zmieniają się pod wpływem środowiska

    Ewolucja to również NIE nauka badająca wpływ organizmów na środowisko,
    ponieważ tym zajmuje się ekologia.

    Dobrej nocy.

    --
    Liwiusz

  • 57. Data: 2010-02-12 21:33:48
    Od: Artur Górniak <a...@a...pl.eu.org>

> [...]
    > gatunkowych kolejnych pokoleń wskutek eliminacji przez dobór naturalny
    > lub sztuczny części osobników (genotypów) z bieżącej populacji

    A "teorie ewolucji" to opisy zmian w organizmach w czasie
    oraz mechanizmy pozwalające opisywać ich "drzewa genealogiczne".

    > Ewolucja to NIE nauka badająca wpływ środowiska na zmiany w organizmach,
    > bowiem od zanegowania tez ś.p. Lamarcka nie uznaje się, że genotypy
    > zmieniają się pod wpływem środowiska

    Czyżby jakiś nurt opisujący samozmienianie się genotypów wirtualnie? ;-)

    Wyeliminowano jedynie; rozwój wskutek warunków życiowych pewnych
    cech osobniczych, jako bezpośrednio wpływający na zmiany genotypu.
    Czyli klonowany w sposób idealnie dowolny człowiek ma pewien określony
    osobniczo maksymalny poziom zmian jaki może wykreować samoistnie
    podczas rozwoju w cechach swojego organizmu (i ryba się z niego
    od dużej ilości pływania w "poprzednim wcieleniu" nie zrobi).
    Jeśli ktoś jest zainteresowany funkcjonowaniem jednostek ułomnych
    od urodzenia (np. bez kończyn górnych) ten powinien zrozumieć o czym mowa.

    Tyle, że jeśli mieć wpływ na rozwój od "poczęcia" na jednostkę
    i sztucznie wpływać na późniejsze "dorastanie" to w zasadzie
    bez zmiany genotypu możliwe jest wygenerowanie bardzo szerokiego
    spektrum istot (z większym niż u psów np. rozziewem).
    Wystarczy spojrzeć na wyniki chorób rozwojowych.

    Inaczej mówiąc od teorii:
    * haruj na polu Twoje dzieci będą miały silne ręce
    przeszło się do:
    * haruj na polu samica Twojego gatunku będzie miała łatwiejszy
    wybór jeśli będzie chciała harujących na polu szukać.

    Środowisko oczywiście ma dodatkowy wpływ na organizmy tyle,
    że wprost jest on niemodyfikujący cechy przydatne do życia
    w danym środowisku o ile nie bierze się pod uwagę teorii
    bliższych gruntowi teologicznemu.

    Czyli inaczej mówiąc jeśli odjąć możliwość intelektu zewnętrznego
    wpływającego na organizmy żyjące na łące i całkowicie sztucznie
    losowo organizmy z łąki krzyżować to nie uzyskamy w ten sposób
    statystycznie istotnego lepszego przystosowania do życia na tej łące.

    > Ewolucja to również NIE nauka badająca wpływ organizmów na środowisko,
    > ponieważ tym zajmuje się ekologia.

    Bo praktycznie jest to na dziś śladowe w tej nauce i dotyczy
    pętli zwrotnych, a nie ogólnych zmian.
    Sprawdzanie wpływu noszenie np. przegrzewających jądra gaci
    jest przykładem badań w tej dziedzinie tak jak wpływ namnażania
    metodami in-vitro czy skutki klonowania czy owo "ekologiczne"
    zanieczyszczenie środowiska na zróżnicowanie genetyczne.

    Pozdrawiam.

    Artur Górniak
    --
    Home Page: http://www.argo.pl.eu.org/~josh/

  • 58. Data: 2010-02-15 21:05:16
    Od: "p47" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w
    wiadomości news:hl0nrg$b0v$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "MC" <m...@g...pl> napisał

    > Poważnie? Może dowiedz się, a potem pisz.

    > Jakie kłamstwo i kto wykazał premierowi Tuskowi?
    >
    > Przemek

    Juz nieomal 2, 5 lat temu, w ostatnim dniu kampanii wyborczej Donald Tusk
    na oczach telewidzów własnym podpisem sygnował 10 zobowiązań PO.

    "DZIESIĘĆ ZOBOWIĄZAŃ PO
    Polska zasługuje na cud gospodarczy

    1. Przyspieszymy i wykorzystamy wzrost gospodarczy
    2. Radykalnie podniesiemy płace dla budżetówki, zwiększymy emerytury i
    renty
    3. Wybudujemy nowoczesną sieć autostrad, dróg ekspresowych, mostów i
    obwodnic
    4. Zagwarantujemy bezpłatny dostęp do opieki medycznej i zlikwidujemy
    NFZ
    5. Uprościmy podatki - wprowadzimy podatek liniowy z ulgą prorodzinną,
    zlikwidujemy ponad 200 opłat urzędowych
    6. Przyspieszymy budowę stadionów na Euro 2012
    7. Szybko wypełnimy naszą misję w Iraku (owszem , wyszli z Iraku po
    to, aby jeszcze wiecej naszych zołnierzy wysłać do Afganistanu! -przyp.
    moje)
    8. Sprawimy, że Polacy z emigracji będą chcieli wracać do domu i
    inwestować w Polsce
    9. Podniesiemy poziom edukacji i upowszechnimy Internet

    10. Podejmiemy rzeczywistą walkę z korupcją.

    Donald Tusk"

    ;-))
    p47

  • 59. Data: 2010-02-15 21:10:21
    Od: "p47" <k...@w...pl>

> [...]
    >
    > Użytkownik "MC" <m...@g...pl> napisał

    > Poważnie? Może dowiedz się, a potem pisz.

    > Jakie kłamstwo i kto wykazał premierowi Tuskowi?

    W podanym niżej załączniku Instytut Sobieskiego dokładnie cytuje grubo
    powyżej 100 kłamstw zuchwałych Tuska,- zuchwałych, bo publicznie
    przedstawionych najwyższemu organowi państwa tj. sejmowi i za pośrednictwem
    mediów całemu Narodowi:
    http://www.blogpress.pl/node/2820

    p47

  • 60. Data: 2010-02-15 21:21:50
    Od: "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl>

    Użytkownik "p47" <k...@w...pl> napisał

    > Juz nieomal 2, 5 lat temu, w ostatnim dniu kampanii wyborczej Donald Tusk
    > na oczach telewidzów własnym podpisem sygnował 10 zobowiązań PO.
    >
    > "DZIESIĘĆ ZOBOWIĄZAŃ PO
    > Polska zasługuje ....

    Przyganiał kocioł garnkowi:

    Wszystkie kłamstwa Kaczyńskich
    1.. Nie będę premierem gdy mój brat będzie prezydentem
    2.. Nie będzie koalicji z Samoobroną.
    3.. Nie zmienia się ordynacji wyborczej przed wyborami
    4.. Nie podniesiemy akcyzy na paliwo.
    5.. Trzy miliony mieszkań
    6.. Niższe podatki
    7.. Tanie państwo i redukcja administracji
    8.. Marcinkiewicz - premier na całą kadencję.
    9.. Afera bilboardowa.
    10.. Chcemy koalicji z PO.
    11.. PO jest w koalicji z SLD.
    12.. Nie bedzie TKMu.
    13.. "Moja teczka jest sfałszowana".
    14.. W rządzie nie będzie przestępców!
    15.. Byli szefowie dyplomacji byli na usługach KGB.
    16.. Wycofamy wojsko polskie z Iraku.
    17.. Kler nie ma wpływu na politykę PiS
    18.. Prowadzimy politykę zagraniczną dla dobra Polski.
    19.. Obniżymy ZUS.
    Przemek

    --
    Sledztwo w sprawie afery hazardowej Jarosława Kaczyńskiego wykazało, że w
    czasie rządów PiS