  • 1. Data: 2010-02-10 17:55:46
    Temat: Prawico, policjant nie zyje!
    Od: "Edel" <e...@x...wp.pl>

    Gowniarz zaciukal policjanta. Odkiwa swoje, ale czy musialo do tego dojsc?
    Dlaczego gliniarzy po 1989 roku szkola kretyni, ktorzy sa glownymi sprawcami
    tego zdarzenia. Jeden z nich skonstruowal "Ustawe o policji", drugi dal
    wytyczne prokuraturze, zas trzeci szkoli.

    Przez pierdolonych "fachowcow" majacych wytyczne prawicowego aparatu, zginal
    czlowiek i osierocil dwojke dzieci.

    Kto go k.. szkolil? Pokazcie mi tego skurwysyna. Czy na szkoleniu nie ma juz
    materialu dotyczacego psychologi zdarzen? Odpowiedz brzmi - nie. Zostala
    uznana za zbedna, bo byla "komunistyczna"... a na sporzadzenie podobnego
    materialu "demokratycznego" niestety nie bylo i nie bedzie stac prawicowych
    cwokow. Juz uczen gimnazjum wie, ze nie istnieje perpetum mobile drugiego
    rzedu.

    No i co? Gowno. Zginal czlowiek, bo nie zostal nauczony podstawowych zasad
    znajomosci psychologii. Gdyby jeszcze przed wypowiedzeniem pierwszego slowa
    do gnoja rzucajacego koszem.zdecydowanie i ostentacyjnie wyjal policyjna
    szmate po czym skierowal goscia sprawnym ruchem do przystankowej barierki,
    stawiam dolary przeciwko orzechom, ze nastepny nawet by nie podszedl.
    Prawicowa doktryna kretynow (m.in.prof. Zolla) mowi jednak, ze interwencje
    nalezy rozpoczac od upomnienia. No to zwrocil pies uwage. I polegl.
    Policjant bowiem - wy prawicowe, wypicusiowane przepisami palanty, nie jest
    od zwracania uwagi tylko od stania na strazy porzadku i prawa. Tak jest w
    prawie kazdym normalnym panstwie i tak bylo takze w Polsce przed dojsciem do
    stanowisk prawicowych matolow. Zryjcie chujopyski te sol - bylo nie
    rozpierdalac najlepszego w Europie i 4 na swiecie pod wzgledem skutecznosci
    aparatu bezpieczenstwa (MO i SB). Nie mielibyscie tylu narkotykow, skarbowek
    i zwyklych mordow. No coz... dzieki za ciezka prace, ktorej uwienczeniem
    bylo wywalenie "w kosmos" naszych najlepszych szpionow przez brodatego
    capa - tuza prawicy Antoniego Macierewicza.

    Nie wiem jak jest do konca z uprawnieniami policjantów, gdy nie pelni
    sluzby, ale wiem, ze w tym zakresie aktualne przepisy tez wiaza im rece.

    Moze zatem wy cwoki - prawicowi literaci, fachowcy, eksperci od sluzb i
    demokracji oswiecicie nas troche w tym zakresie przepisow, a jesli wam to
    nie wyjdzie to dajcie chociaz pare zlotych wdowie.

    Pzdr
    Edel

  • 2. Data: 2010-02-10 18:08:41
    Temat: Re: Prawico, policjant nie zyje!
    Od: Ensitherum <e...@N...pl>

    W dniu 2010-02-10 18:55, Edel pisze:
    > cwokow. Juz uczen gimnazjum wie, ze nie istnieje perpetum mobile drugiego
    > rzedu.

    perpetuum jak już, analfabeto.

    > szmate po czym skierowal goscia sprawnym ruchem do przystankowej barierki,
    > stawiam dolary przeciwko orzechom, ze nastepny nawet by nie podszedl.

    był tylko jeden, więc jaki następny, idioto?

    "Nie potwierdziły się wcześniejsze informacje świadków, że w
    szamotaninie brał udział jeszcze jeden mężczyzna"

    > Prawicowa doktryna kretynow (m.in.prof. Zolla) mowi jednak, ze interwencje

    Zoll ma taki związek z prawicą jak twój kretyński post z myśleniem.
    całej reszty debilizmów nawet nie chce mi się komentować.

  • 3. Data: 2010-02-10 18:28:49
    Od: "Sam Brown" <s...@n...united.world>

    Użytkownik "Edel" <e...@x...wp.pl> napisał w wiadomości
    > Gowniarz zaciukal policjanta. Odkiwa swoje, ale czy musialo do tego dojsc?

    Kiedys policjant zaciukal "gowniarza" - Grzesia Przemyka
    odkiwal swoje?
    NIE
    i chuj nie odkiwa bo Kaczynski wspolpracowal z SB i WSI a oni z KGB i GRU.

    Ten 17-sto latek przynajmniej zapytal czy tamten przezyl.
    A chuj policyjny-morderca Grzesia Przemyka smieje sie do dzisiaj w lustro
    kiedy patrzy na swoja gliniarska morde i niczego nie zaluje jebany gnojek.

    http://katowice.gazeta.pl/katowice/1,35019,4772316.h
    tml

    http://wroclaw.naszemiasto.pl/wydarzenia/807994.html

    http://katowice.gazeta.pl/katowice/1,35063,1661134.h
    tml

    Wciaz wynik na korzysc bandy, ktora okradala Polakow we wspolpracy z
    rusko-rzydowska mafia paliwowa na Slasku pod dowodztwem chama ze wsi Kluka.
    Kurwy brytyjsko-rzydowsko-ruskie, ktore mnie okradly. Pierdolony MOB
    irlandzko-rusko-szkocki D840 LUH pierdolony bandzior a kurwa polskie i
    sowieckie debile myślały, że to CIA.

    Ta banda kryminalistow to policja i ich mafijne bandyckie sondy(sady)=sądy.
    Czy bedzie kiedys chocby remis?

    Tfu!
    Greetings
    MI5+MI6 1
    London,
    UK

  • 4. Data: 2010-02-10 18:37:27
    Od: "Sam Brown" <s...@n...united.world>

    Użytkownik "Sam Brown" <s...@n...united.world> napisał w wiadomości
> [...]
    > NIE
    > i chuj nie odkiwa bo Kaczynski wspolpracowal z SB i WSI a oni z KGB i GRU.

    A tamci z waszym jebanym MOSADem
    wy rzydowskie jebane CHUJE
    Tfu!

    Gdzie jest EUR w Polsce w 2009 PiSdy-cioty Jarusie, wy kurwy, zlodzieje
    rzydowskie bandziory z policji, sądów, PiS, SLD, KGB, GRU, Samoobrony, PO,
    LPR?
    Tfu!

  • 5. Data: 2010-02-10 19:09:04
    Od: "j...@f...adres.to" <w...@c...barg.cy>

    Edel wrote:
    > Gowniarz zaciukal policjanta.
    (...)

    1. Dlaczego wysyłasz crosspost bez ustawionego follow-up?
    2. Określanie jako prawicowej zasady konstrukcji prawa karnego
    propagowanej na Zachodzie przez socjalistów można poczytać za
    nieznajomość tematu, ale określenie Zolla i Macierewicza prawicowcami to
    już niezły wygłup. W sumie z twojego postu wynika, że nazywasz prawicą
    wszystkich przeciwników niepodzielnej władzy PZPR w PRL (ogólniej: biura
    politycznego KPZR w demoludach). Wybacz, ale wygląda to na nielichy
    zamęt pojęciowy panujący w twojej głowie.

    Nie oczekuję odpowiedzi tylko odrobiny zastanowienia.

    No nic, ustawiłem FU i znikam.
    EOT

    j..

  • 6. Data: 2010-02-10 19:16:50
    Od: u2 <u...@o...pl>

> [...]

    > cwokow. Juz uczen gimnazjum wie, ze nie istnieje perpetum mobile drugiego

    Debilu, zastanów się jak ty byś się zachował na miejscu tego policjanta
    ? Skuliłbyś ogon pod siebie i uciekł. Policjant próbował przywrócić
    porządek, ale mu nie wyszło. Nie obrażaj dupku jego pamięci.

  • 7. Data: 2010-02-10 19:19:08
    Od: "Sam Brown" <s...@n...united.world>

    Użytkownik "u2" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Policjant próbował przywrócić
    > porządek, ale mu nie wyszło. Nie obrażaj dupku jego pamięci.

> [...]

    CHWDP
    -------
    MI5&MI6
    London,
    UK

  • 8. Data: 2010-02-10 20:03:50
    Od: "m1ch4l.j" <m...@g...com>

    On 10 Lut, 20:16, u2 <u...@o...pl> wrote:

    > Debilu, zastanów się jak ty byś się zachował na miejscu tego policjanta
    > ? Skuliłbyś ogon pod siebie i uciekł. Policjant próbował przywrócić
    > porządek, ale mu nie wyszło. Nie obrażaj dupku jego pamięci.

    Chwała poległemu Policjantowi. Chciałbym jednak żyć w kraju, w którym
    Policjant zamiast zwrócić uwagę, wyciągnąłby broń i oddał dwa strzały.
    Jeden w klatkę piersiową (bo najłatwiej trafić), a drugi w głowę (aby
    zmniejszyć prawdopodobieństwo przeżycia do zera). Bardzo szybko
    zapanowałby ład i porządek.

  • 9. Data: 2010-02-10 20:14:27
    Od: "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl>

> [...]

    > Przez pierdolonych "fachowcow" majacych wytyczne prawicowego aparatu,
    > zginal czlowiek i osierocil dwojke dzieci.

    Stosunkowo niedawno był dokładnie odwrotny przypadek gdzie posrany ze
    strachu policjant zabił niewinnego chłopaka, a drugiego zrobił kaleką do
    kończ życia. To też wina ustawy, czy po prostu zawiódł człowiek?

    Przemek

    --
    Dość ideologii! W czasie rządów PiS liczba automatów o niskich wygranych
    wzrosła o 200 proc. - triumfował poseł Arłukowicz.

  • 10. Data: 2010-02-10 20:29:48
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 2010-02-10 21:03, m1ch4l.j pisze:

> [...]
    > Jeden w klatkę piersiową (bo najłatwiej trafić), a drugi w głowę (aby
    > zmniejszyć prawdopodobieństwo przeżycia do zera). Bardzo szybko

    Nie przewidział reakcji bandytów, przeliczył się z siłami, ale zachował
    się zgodnie z prawem, nie tak jak sugerujesz by zachował się wbrew
    prawu. Wtedy taki usłużny Kawuś by go oskarżył, że zastrzelił niewinnego
    chłoptasia.