  • 1. Data: 2010-02-10 15:10:57
    Temat: abonament RTV [was: Kierowcy MZA bez radia]
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    > Ale abonament RTV to nie podatek :P

    Dopóki jest to opłata za posiadanie telewizora/radia a nie słuchanie
    TVP/PR to jest to czysty podatek od posiadania wymienionych.

    Czy np. można sobie zażyczyć od operatora kablówki zestawu programów bez
    TVP i *legalnie* olewać abonament?

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    Jedna śmierć to tragedia, milion - to statystyka

  • 2. Data: 2010-02-10 16:09:20
    Temat: Re: abonament RTV [was: Kierowcy MZA bez radia]
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <a...@x...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Dopóki jest to opłata za posiadanie telewizora/radia a nie słuchanie
    > TVP/PR to jest to czysty podatek od posiadania wymienionych.

    Skądinąd ciekawe, że plemiel, nawołujący do niepłacenia abonamentu RTV,
    czyli faktycznie do łamania prawa, dotąd nie ma postawionego zarzutu.

  • 3. Data: 2010-02-10 17:14:09
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Andrzej Adam Filip wrote:

    > Dopóki jest to opłata za posiadanie telewizora/radia a nie słuchanie
    > TVP/PR to jest to czysty podatek od posiadania wymienionych.

    formalnie to nie jest podatek niezależnie jakbyś tego sobie nie nazywał
    na wlasne potrzeby

    > Czy np. można sobie zażyczyć od operatora kablówki zestawu programów bez
    > TVP i *legalnie* olewać abonament?

    mozesz sobie nawet zamowic i z TVP po warunkiem, że nie bedziesz tego
    oglądał na telewiorze.

    Do tej pory nie doszli do porozumienia co do definicji odbiornik RTV i
    jak do tej pory komorki z radiem i komputera z karta TV sie nie
    czepiają. Ale w kazdej chwili mogą.

    Ale uwaga samochodu z radiem już tak.
    Dlaczego? Nikt nie wie.

  • 4. Data: 2010-02-11 11:23:50
    Od: "Amir" <d...@S...pl>

    > Do tej pory nie doszli do porozumienia co do definicji odbiornik RTV i
    > jak do tej pory komorki z radiem i komputera z karta TV sie nie czepiają.
    > Ale w kazdej chwili mogą.

    dlatego proponuje zaopatrzyc się w monitor LCD :)
    tylko pamiętac trzeba aby w aucie też wymontować radio

    Swoją drogą, jak wymuszają na młodych ludziach roczniki powiedzmy 78 +
    płacenie abonamentu?
    znacie kogoś w tych rocznikach + wyzej, któ płaci aboanent?
    Czy takie osoby muszą się dobrowolnie zgłosic na pocztę i powiedzieć
    ze chciałyby płacić abonament? :)

    Ja osobiście nie mam zamiaru się zgłaszać

    w domu mam LCD + tuner platformy cyfrowej
    radia nie posiadam.
    Auto nie jest na mnie zarejestrowane, niestery rodzice płacą abonamenet.

  • 5. Data: 2010-02-11 12:46:06
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Andrzej Adam Filip pisze:
    > Czy np. można sobie zażyczyć od operatora kablówki zestawu programów bez
    > TVP i *legalnie* olewać abonament?

    właśnie nie podoba mi się zmuszanie do czegoś,nie oglądam tvp 1,2 i
    regionalnych więc po co mam płacić, chce mieć wybór,gdzie tu wolność
    wyboru? Inne stacje utrzymują się z reklam i jakoś żyją a przerwy w
    filmach już mi nie przeszkadzają trudno da się z tym żyć.

    --
    krzysiek82

  • 6. Data: 2010-02-11 12:48:23
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Amir pisze:

> [...]
    > znacie kogoś w tych rocznikach + wyzej, któ płaci aboanent?
    > Czy takie osoby muszą się dobrowolnie zgłosic na pocztę i powiedzieć

    Tak :)

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2010-02-11 13:52:47
    Od: "Amir" <d...@S...pl>

    > Tak :)

    Czyli muszą coś zmienić bo z roku na rok coraz to mniejsze dochody mają
    z tyt. tych opłat. :)

    bo ja raczej nie zgłoszę się jak i nikt z moich znajomych :)

  • 8. Data: 2010-02-11 13:53:27
    Od: "Amir" <d...@S...pl>

> [...]
    > wyboru? Inne stacje utrzymują się z reklam i jakoś żyją a przerwy w
    > filmach już mi nie przeszkadzają trudno da się z tym żyć.

    to nie jest opłata za oglądanie tylko za posiadanie odbiornika TV lub radio
    :)

  • 9. Data: 2010-02-11 14:26:17
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl>

    Silly, silly Liwiusz nabazgrału:

    > Tak :)

    A listonosza zaprosić do salonu :)

    --
    tbr

  • 10. Data: 2010-02-11 14:26:40
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Amir napisał(a):

    > to nie jest opłata za oglądanie tylko za posiadanie odbiornika TV lub radio
    >:)

    Dokładnie, posiadany odbiornik nie musi byc IMO nawet sprawny ;P w danym
    momencie ;)

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...