  • 61. Data: 2010-02-15 22:21:50
    Temat: Re: Prawico, policjant nie zyje!
    Od: "p47" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w
    wiadomości news:hlcdtg$a69$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "p47" <k...@w...pl> napisał

    > Przyganiał kocioł garnkowi:

    Nie wykrecaj się "przyganiał kocioł garnkowi" ;- chciałeś wykaz
    ewidentnych, bezczelnych , publicznych kłamstw Tuska więc go otrzymałeś i
    nie zawracaj głowy konfabulacjami nt. Kaczyńskiego.
    To Tusk rządzi teraz, szkodzac Polsce, okłamując społeczeństwo jak to
    wykazano, marnuje potencjał i mozliwosci kraju. To on dopuszcza do
    ośmieszania Polski,- vide ostatnie niespotykane dotąd aresztowania Polaków
    na Białorusi dokładnie 2 dni po tym, jak tuskowy minister robił znów groźne
    miny, rzekomo prowadząc "męskie" rozmowy z białoruskim ministrem), który go
    olał ciepłym moczem, - do takiego poziomu, miedzynarodowego poważania i
    rzeczywistych mozliwosci oddziaływania rząd twojego idola doprowadził
    kraj;- w efekcie tylko "groźne miny w istocie może on (no i afery;-)
    realnie robić..

    p47

  • 62. Data: 2010-02-16 07:05:14
    Od: "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl>

> [...]

    > poważania i rzeczywistych mozliwosci oddziaływania rząd twojego idola
    > doprowadził kraj;- w efekcie tylko "groźne miny w istocie może on (no i

    No to jeszcze dodaj, że te działania zaakceptował Lech Kaczyński....

    Przemek

    --
    Sledztwo w sprawie afery hazardowej Jarosława Kaczyńskiego wykazało, że w
    czasie rządów PiS

  • 63. Data: 2010-02-16 09:59:43
    Od: "mi" <m...@o...pl>

    > Silly, silly mi nabazgrału:
    > To nie jest wyręczanie.

    Oczywiście wierzymy w te bzdury na użytek publiczny.

    > W jakim biznesie?

    Produkcja i sprzedaż oprogramowania to zdecydowanie zbyt obszerne pojęcie i
    niestety nieprawdziwe. Więc napiszę tak: w biznesie BSA i spółek skupionych.

    > Czyli jaki model działania w takich sytuacjach proponujesz? Pozew
    > cywilny i czas na utylizację dysków z warezem?

    Homo sovieticus jak zwykle chce dogodzić sprawiedliwości społecznej i zbawić
    świat za pomocą sankcji? Jakoś za pomocą pozwów w ojczyźnie spółek skupionych w
    BSA sobie radzą.

    mi

  • 64. Data: 2010-02-16 14:18:04
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w
    wiadomości news:hldg3b$9sg$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "p47" <k...@w...pl> napisał
    >
    > To on dopuszcza do
    >

    > No to jeszcze dodaj, że te działania zaakceptował Lech Kaczyński....

    Nic podobnego nie miało miejsca. Zmyślasz.

  • 65. Data: 2010-02-16 14:33:47
    Od: "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl>

    Użytkownik "MC" <m...@g...pl> napisał

    > Nic podobnego nie miało miejsca. Zmyślasz.

    Poważnie? No to czytaj:

    "Po spotkaniu minister spraw zagranicznych powiedział, że prezydent
    zaaprobował działania rządu w sprawie Białorusi. Dodał, że władze tego kraju
    mają jeszcze furtkę na zmianę swojej polityki. Jeśli to nie nastąpi, furtka
    zostanie zamknięta i Białoruś spotka się z polskimi i unijnymi sankcjami."

    http://www.polskieradio.pl/wiadomosci/kraj/artykul13
    7717.html

    Przemek

    --

    http://pepepe.pl/

  • 66. Data: 2010-02-16 15:22:45
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w
    wiadomości news:hleacc$l91$1@news.onet.pl...
> [...]

    > kraju mają jeszcze furtkę na zmianę swojej polityki. Jeśli to nie nastąpi,
    > furtka zostanie zamknięta i Białoruś spotka się z polskimi i unijnymi

    Kluczowy jest tu fragment "minister spraw zagranicznych powiedział". Nie ma
    takiego potwierdzenia ze strony kancelarii prezydenta. Byłoby lepiej, żeby
    minister się wypowiadał we własnym imieniu.

  • 67. Data: 2010-02-16 20:09:38
    Od: "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl>

    Użytkownik "MC" <m...@g...pl> napisał w

    > Kluczowy jest tu fragment "minister spraw zagranicznych powiedział". Nie
    > ma takiego potwierdzenia ze strony kancelarii prezydenta. Byłoby lepiej,
    > żeby minister się wypowiadał we własnym imieniu.

    Słyszałeś, żeby kancelaria Kaczyńskiego twierdziła, że minister Sikorski
    mówił nieprawdę?

    Przemek

  • 68. Data: 2010-02-16 21:41:31
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w
    wiadomości news:hleu23$dq0$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "MC" <m...@g...pl> napisał w

    > Słyszałeś, żeby kancelaria Kaczyńskiego twierdziła, że minister Sikorski
    > mówił nieprawdę?

    Kancelaria Kaczyńskiego raczej nie zajmuje się artykułami prasowymi.
    Powtarzam, lepiej byłoby gdyby każdy mówił za siebie. Sikorski nie dostał
    upoważnienia do wypowiadania się w cudzym imieniu.

  • 69. Data: 2010-02-16 23:31:41
    Od: "p47" <k...@w...pl>

    Użytkownik "MC" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Powtarzam, lepiej byłoby gdyby każdy mówił za siebie. Sikorski nie dostał
    > upoważnienia do wypowiadania się w cudzym imieniu.

    Nie daj się nabierać Borubarowi, który wzorując się na Tusku w tych postach
    kłamie i to jak jego idol bezczelnie!
    Przeciez prezydent po prostu wezwał Sikorskiego "na dywanik" PO TYM, gdy
    fiasko poniosła polityka rządu Tuska w stosunku do Białorusi, gdy ukazał
    się skutek ostatnich rzadowych zaniedbań, tj. gdy okazało się, zaledwie po 2
    dniach, jak lekce sobie ważą Białorusiny marsowe miny i "groźne" kiwanie
    palcem w bucie męża p. Apfelbaum!
    Prezydent zmuszony był interweniować, aby w końcu ten nieudolny rzad zaczął
    robić to, co jest jego PODSTAWOWYM, NADRZĘDNYM obowiązkiem, tj. dbac o
    interesy Polaków, a czego od ponad 2 lat znaiedbuje, czego przykładem było
    ostentacyjne (2 dni po ustaleniach na szczeblu rzadowym) lekceważenie Polski
    przez "mocarstwową" Białoruś.

    p47

    PS. Poniewaz Barubar wciąż zachwyca się POpaprańcami, to nie wykluczam też
    opcji, że intelektualnie jest na takim poziomie, że nie był w stanie
    zrozumiec podawanego przez siebie tekstu;-)

  • 70. Data: 2010-02-17 07:02:35
    Od: "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl>

    Użytkownik "MC" <m...@g...pl> napisał

    > Kancelaria Kaczyńskiego raczej nie zajmuje się artykułami prasowymi.

    Myślę, że się jednak zajmuje. Dowodem na to może byc zmiana stanowiska
    Kaczyńskiego o 180 stopni, po fali krytyki jaka przetoczyła się przez media
    po oświadczeniu Wypycha, iż gloryfikowanie ukraińskiego mordercy Polaków, to
    wewnętrzna sprawa Ukrainy. Po tym numerze dobrze by było, gdyby Kaczyński
    milczał w sprawach stosunków z zagranicą i wszystkiego tego co się z tym
    wiąże. W Gruzji też pokazał co potrafi. Każda wypowiedź Kaczyńskiego w
    sprawach zagranicznych, to zaostrzenie stosunków z państwem, którego ona
    dotyczy.

    Przemek

    http://pepepe.pl/ Jeszcze 308 dni kompromitowania RP!