  • 1. Data: 2010-02-10 20:06:35
    Temat: Umowa przekazania strony internetowej...
    Od: "Neo[EZN]" <a...@w...pl>

    Witam!

    Kilka lat temu została podpisana umowa przekazania strony internetowej przez
    jego autora (w tej umowie imię i nazwisko zastąpiłem słowem AUTOR) w majątek
    powstającego stowarzyszenia http://mandos.pl/txt/umowap.txt

    I pytanie - czy autor do tej strony już nie ma żadnych praw? Czy
    stowarzyszenie może sprzedać stronę i modyfikować kod źródłowy?

    Dodam jeszcze, że ten punkt nie został do końca spełniony:
    "Stowarzyszenie zobowiązuje się do pozyskiwania środków na dalsze utrzymanie
    Przedmiotu Umowy m.in. poprzez zawarcie Umowy o Współpracy z firmą
    XXXXXXXXXX" - umowa została zawarta ale środki na utrzymanie strony nie były
    pozyskiwane.

    Inna kwestia - skrypty korzystają z bazy danych, która nie była przedmiotem
    tej umowy. Czy jej autor ma do tej bazy jakieś prawa? Mam na myśli jej
    strukturę oraz zawartość, która była uzupełniana przez użytkowników strony.

    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2010-02-10 21:44:50
    Temat: Re: Umowa przekazania strony internetowej...
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 10 Lut, 21:06, "Neo[EZN]" <a...@w...pl> wrote:
> [...]
    > strukturę oraz zawartość, która była uzupełniana przez użytkowników strony.

    Nie moga sobie zrobic co chca. Nawet zeby cos zmienic w kodzie musza
    sie spytac autora o pozwolenie. Jakby sie autor chcial czepiac to o
    reklamy tez sie musza go pytac.

  • 3. Data: 2010-02-10 22:49:57
    Od: "Neo[EZN]" <S...@w...pl>

    SzalonyKapelusznik pisze:

    > Nie moga sobie zrobic co chca. Nawet zeby cos zmienic w kodzie musza
    > sie spytac autora o pozwolenie. Jakby sie autor chcial czepiac to o
    > reklamy tez sie musza go pytac.

    Dziękuję ślicznie!