  • 41. Data: 2017-04-26 22:07:22
    Temat: Re: Prawa kotów
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    Wed, 26 Apr 2017 14:17:41 +0200, w <odq35a$d25$1@node1.news.atman.pl>,
    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał(-a):

    > Tak.
    > Dowiedziałem się jak sąsiadka dokarmiała je w piwnicy.
    > Zrobiło się ich nagle dużo i śmierdziało po otwarciu drzwi.

    Czy pod oknami to to samo co w piwnicy?

  • 42. Data: 2017-04-26 22:17:25
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 26 Apr 2017 19:49:34 +0200, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    > Pisałeś przecież, że przywracanie dobrostanu do naturalnego jest
    rzekomo
    > karalne.

    Nie, napisałem dokładnie coś odwrotnego. Jak zwykle peawnik zrozumiał
    wszystko na opak.

    --
    Marek

  • 43. Data: 2017-04-26 23:40:54
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-04-26 o 22:17, Marek pisze:
    > rzekomo
    >
    > Nie, napisałem dokładnie coś odwrotnego. Jak zwykle peawnik zrozumiał
    > wszystko na opak.

    Przepraszam, odniosłem wrażenie, że zakazujesz spółdzielni decydowania,
    czy budki dla kotów mogą stać na jej terenie. Jeśli jednak uważasz, że
    spółdzielnia może zdecydować się na to, aby takich budek nie było, to
    zgadzamy się obaj.

    --
    Liwiusz

  • 44. Data: 2017-04-27 00:06:14
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 26 Apr 2017 23:40:54 +0200, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
> [...]
    że
    > spółdzielnia może zdecydować się na to, aby takich budek nie było,

    Ja nie zakazuję. Niszczenie i pogarszanie dobrostanu kotów
    wolnożyjących może być ścigane z ustawy o ochronie zwierząt (a
    niszczenie ich budek czy blokowanie dostępu do piwnic tak może być
    zinterpretpwane). Tyle i aż tyle. Twoje interpretacje tej ustawy
    zachowaj dla własnych celów procesowych.

    --
    Marek

  • 45. Data: 2017-04-27 00:49:11
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 25 kwietnia 2017 16:04:38 UTC+2 użytkownik Smok Eustachy napisał:

    > W skrócie: rozpierniczyli budki dla kotów i zabraniają dokarmiania.

    Słusznie. Dokarmianie kotów powoduje rozprzestrzenianie się wśród nich chorób,
    nadmierne rozmnażanie. Koty ograniczają, lub zaprzestają polowania.
    Otwarte okienko do piwnicy tak, dokarmianie - nie.

  • 46. Data: 2017-04-27 01:00:13
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    /.../
    > Karmik teoretycznie jest obiektem małej architektury, choć oczywiście
    > byłoby zboczeniem składanie wniosku do Starostwa. Tak, czy siak
    > przyznasz, że dokąd stawiasz karmik na swojej działce, albo tam wieszasz
    > słoninkę, to generalnie Twoja sprawa, ale stawiając na gruncie sąsiada
    > możesz od niego dostać burę - i tu o to chodzi.

    A spóldzielcza jest czyja?

  • 47. Data: 2017-04-27 01:08:37
    Temat: Re: Prawa kotów v. prawa dzików [dzikie miasto Warszawa]
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 26.04.2017 o 15:49, A. Filip pisze:

    > Czy zgodnie z twoją "bardzo szeroką interpretacją" usuwanie (wywożenie)
    > dzików biegających po Warszawie jest nielegalne?

    Dzik jest dziki a kot jest wolnozyjący

  • 48. Data: 2017-04-27 01:09:23
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    /.../
> [...]
    > słoninkę, to generalnie Twoja sprawa, ale stawiając na gruncie sąsiada
    > możesz od niego dostać burę - i tu o to chodzi.

    A jak stawiasz se auto przed blokiem to od kogo burę dostajesz?

  • 49. Data: 2017-04-27 01:12:30
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-04-27 o 01:00, Smok Eustachy pisze:

    > A spóldzielcza jest czyja?

    Spółdzielców. Nie mylić z fanatycznymi miłośnikami kotów.

    Pozdrawiam

  • 50. Data: 2017-04-27 01:14:28
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 27.04.2017 o 00:49, KRZYZAK pisze:

    > Słusznie. Dokarmianie kotów powoduje rozprzestrzenianie się wśród nich chorób,
    nadmierne rozmnażanie. Koty ograniczają, lub zaprzestają polowania.
    > Otwarte okienko do piwnicy tak, dokarmianie - nie.

    W mojej okolicy populacja się zmniejszyła ze względu na sterylki. Te co
    żyją dożyją swojego końca i koniec.