  • 1. Data: 2017-04-23 11:34:56
    Temat: auto zarysowane u mechanika ..
    Od: mural <s...@g...com>

    witam
    ostatnio byłem sprawdzić jak naprawa mojego samochodu i zobaczyłem ze sa
    2 sporej dlugosci rysy ktorych wczesniej nie bylo !!! powiedzialem to
    jakiemus mechaniakowi to powiedzial ze sie spoleruje i bedzie ok. ale
    rysy sa glebokie i polerka nic nie da. co zrobic w takim przypadku?

  • 2. Data: 2017-04-23 16:52:44
    Temat: Re: auto zarysowane u mechanika ..
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 4/23/2017 4:34 AM, mural wrote:
> [...]
    > jakiemus mechaniakowi to powiedzial ze sie spoleruje i bedzie ok. ale
    > rysy sa glebokie i polerka nic nie da. co zrobic w takim przypadku?

    nałożyć szpachlę i polakierować.