  • 61. Data: 2017-04-29 11:16:06
    Temat: Re: Prawa kotów
    Od: Kubuś Puchatek <k...@k...com.pl>

    W dniu 26.04.2017 o 12:42 Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    > "rozpierniczyli budki dla kotów i zabraniają dokarmiania."
    >
    > Czyli jest nakaz budowania zwierzętom wolnożyjącym budek i ich
    > dokarmiania?

    nie ma, nie ma

    Możesz wyjaśnić w jaki sposób z tego-> "zabraniają dokarmiania"
    wywnioskowałeś to-> "jest nakaz [...] ich dokarmiania"?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 62. Data: 2017-04-29 11:18:59
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .04.2017 o 11:06 Kubuś Puchatek <k...@k...com.pl> pisze:

    > W dniu 27.04.2017 o 10:17 RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

    (...)

    > Aha, czyli: "nie wiem, ale się wypowiem"?

    "Aha", czyli "plotę, więc jestem"?

    Przeczytaj ze zrozumieniem - "nie wiem, trzeba spytać bezpośrednio
    uszczęśliwionych kotami wbrew sobie. Jednym przeszkadza koci mocz w
    piwnicy, innym pod balkonem".

    --
    Trefniś

  • 63. Data: 2017-04-29 11:51:47
    Od: Kubuś Puchatek <k...@k...com.pl>

    W dniu 29.04.2017 o 11:18 Trefniś <t...@m...com> pisze:

> [...]
    >
    > Przeczytaj ze zrozumieniem - "nie wiem, trzeba spytać bezpośrednio
    > uszczęśliwionych kotami wbrew sobie. Jednym przeszkadza koci mocz w

    Dokładnie tak, pleciesz więc jesteś.

    Przypomnę w skrócie to, co wyciąłeś.

    RF "Koty smrodzą pod oknami"
    rg "A koty w ogóle coś zasmradzają?"
    RF "Tak, w piwnicy"
    rg "Czy pod oknami to to samo co w piwnicy?"
    RF "Nie wiem. Spytaj mieszkających na parterze... [resztę widać]"
    Mieszkam na parterze.

    Wracaj do kibla, gdzie twoje miejsce.

    Kamil

  • 64. Data: 2017-04-29 21:28:43
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 28-04-17 o 01:43, Smok Eustachy pisze:

    > PO pierwsze teren nie musi być własnością spółdzielni a po drugie to
    > jest własność jej członków.

    Ale wszystkich, a nie żadnego z nich z osobna.

  • 65. Data: 2017-05-01 23:31:07
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-04-29 o 11:16, Kubuś Puchatek pisze:

    > nie ma, nie ma
    >
    > Możesz wyjaśnić w jaki sposób z tego-> "zabraniają dokarmiania"

    A gdzie Marek pisał o zakazie dokarmiania?

    --
    Liwiusz

  • 66. Data: 2017-05-02 15:23:18
    Od: Kubuś Puchatek <k...@k...com.pl>

    W dniu 01.05.2017 o 23:31 Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

> [...]
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > A gdzie Marek pisał o zakazie dokarmiania?

    Nigdzie. Skąd więc wziąłeś to co podkreśliłem?
    Zresztą nieważne, sam znalazłem. Było w poście Smoka, które mi Opera
    wycięła...

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 67. Data: 2017-05-02 22:47:32
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-05-02 o 15:23, Kubuś Puchatek pisze:

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Nigdzie. Skąd więc wziąłeś to co podkreśliłem?

    Z postu wątkotwórcy. Na co Marek zaczął się rzucać, że na takie
    działanie (rozpierniczanie budek) jest paragraf (zakaz naruszania
    dobrostanu).

    > Zresztą nieważne, sam znalazłem. Było w poście Smoka, które mi Opera
    > wycięła...

    No patrz, tak to już jest, jak się odpisuje na posta nie czytając go do
    końca :)

    --
    Liwiusz