  • 1. Data: 2004-06-11 15:08:44
    Temat: Praca na lewo POMOCY dlugie
    Od: "swisio" <s...@o...pl>

    No wiec sprawa wyglada tak opisze po krotce:
    Pracowalem w Cafe Internet jako adminstrator sieci i opiekun cafe trwalo to
    ponad dwa lata do mojch obowiazkow nalezalo jesli siedzialem w cafe to
    normalne czynosci zbieranie pieniedzy dbanie o porzadek i ewentualna pomoc
    klientom. Obowiazki w sieci to dbanie o to zeby internet dziala wszystko
    bylo fajnie tylko ze ten internet to naprawialem o kazdej godzinie czyli
    zepsuje sie ja mam to naprawic szef powie ja mam zrobic nie wazne ktora
    godzina bylem na imprezie dostawalem telefon i ze mam za chwile byc w cafe
    bo trzeba zrobic z siecia no i ja oczywiscie sie sprzeciwialem nie mailem
    wyznaczonych godzin pracy o co wielokrotnie sie domagalem PRACOWALEM NA LEWO
    bez umowy bez niczego tak jak koledzy ktorzy siedzieli w cafe tylko.
    Powiem jeszcze ze siec jest robiona pol na pol zgodnie z przepisami czyli
    wiekszosc adminstraji budynkow nie wie nawet ze po ich dachu biegnie
    instalacja internetowe i ze na poddaszach sa montowane urzadzenia
    internetowe, prad do urzadzen jest doprowadzany z klatki nikt o tym nie wie
    i wszystko jest cacy. Pare dni temu szef mnie zwolnil poniewaz nie podobalo
    mu sie ze sie "stawiam" i domagam umowy o prace. Teraz sprawa wynagrodzenia
    a wiec w cafe dostawalem 3 zl/H siedzialem 4 razy w tygodniu po 6 godzin za
    opieke nad siecia dostawalem 400 zl za miesiac + internet w domu za darmo i
    ewentualne podlaczenia nowych uzytkownikow to 50 zl od podlaczenia. Co moge
    teraz zrobic w tej sprawie nie zamiezam tego tak zostawic mam dowody ze tam
    pracowalem ze bralem pieniadze i swiadkow ktorzy moga potwierdzic. Chodzilem
    po dachu bez zabezpieczenia w trakcie pracy, bez zadnych badan lekarskich
    bez pozwolen itd czyli przepisy BHP zlamane do tego dochodza oszustwa szefa
    na urzedzie skarbowym to ile wpisywal na rozliczenie bezrachunkowe a ile w
    naprawde dostawal, nie posiada kasy fiskalnej lecz jest vatowcem JEDNYM
    SLOWEM ZNAM TA FIRME NA WYLOT WIEM CO JAK I GDZIE mam 19 lat i zostalem
    sobie bez pracy :] szef ma 27 jest kardiochirurgiem dorobil sie kasy na inte
    rnecie.
    Jak myslicie jakie mam szanse na wygranie sprawy w sadzie pracy i dostanie
    jakiegos odszkodowania ?? jesli ujawnie wszystko co wiem o firmie co szef
    ukrywa wiem ze sie moze narobic bajzel ale nie pracuje cale dnie mam wolne
    wiec po sadach moge sie powluczyc :] zwolnil mnie z godziny na godzine :]
    przyjol inna osobe na moje miejsce rowniez zatrudniona na lewo :] macie
    jakies pomysly jak moige zalatwic ta sprawe raz na zawsze zebym bym
    zadowolony z konsekwencji czyli np likwidacja sieci wyskoka grzywna i tego
    typu sprawy :]

    Dzieki, sory ze to takie dlugie
    moje gg 2824100
    w e-meil usun pulapke antyspamowa

  • 2. Data: 2004-06-11 15:27:51
    Temat: Re: Praca na lewo POMOCY dlugie
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > a wiec w cafe dostawalem 3 zl/H siedzialem 4 razy w tygodniu po 6 godzin za
    > opieke nad siecia dostawalem 400 zl za miesiac + internet w domu za darmo i

    Niezle ... najpierw robiles za darmo zgadzajac sie na to, a potem
    poczules sie jak Murzyn i stwierdziles ze trzeba doprowadzic wielkiego
    bialego bwana do bankructwa ;)

  • 3. Data: 2004-06-11 15:32:14
    Od: p...@p...onet.pl

    1. PiP - Uprzejmie donoszę ...... opisz fakt zatrudnienia pracownika obecnie
    pracującego "na czarno" oraz rodzaj i zakres naruszeń jakich dopuścił sięTwoj
    pracodawca względem Ciebie

    2. Troche się ociągałeś 2 latka bez umowy ? Jesteś w stanie udowodnić, iż
    bywałeś tam notorycznie w pracy, iż wykonywałeś polecenia pracodawcy, iż
    otrzymywałeś pensum ?

  • 4. Data: 2004-06-11 15:41:32
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>

    Użytkownik "swisio" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Pracowalem w Cafe Internet jako adminstrator sieci i opiekun cafe trwalo
    > ponad dwa lata

    Z ciekawosci - pracowałes na czarno- a nie byłeś czasami zarejestrowany jako
    bezrobotny w tym czasie?

    HaNkA

  • 5. Data: 2004-06-11 17:00:09
    Od: "swisio" <s...@o...pl>

    > Z ciekawosci - pracowałes na czarno- a nie byłeś czasami zarejestrowany
    jako
    > bezrobotny w tym czasie?
    >
    > HaNkA

    nie nie rejstrowalem sie na bezrobociu :) chodzilem do szkoly przez pierwszy
    rok potem juz nie ale to nie ma nic do rzeczy nigdy umowy o prace nie
    zobaczylem :] ulyszalem za to " juz nie pracujesz nara"

  • 6. Data: 2004-06-11 19:12:05
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "swisio" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    Zatrudniając Cię w ten sposób pracodawca naruszył kilka przepisów.
    Najpoważniejszy z nich, to art. 219 kk mówiący o nieubezpieczeniu - to
    jest przestępstwo. Pozostałe rzeczy mają mniejszy ciężar gatunkowy i są
    wykroczeniami. Z tym, że musisz teraz zastanowić się, co chcesz osiągnąć.
    Czy chcesz po prostu "zemścić" się na pracodawcy, czy też oczekujesz
    jakiegoś odszkodowania.

    Nie jestem przekonany, czy charakter Twojej pracy kwalifikuje się do
    uznania tego za umowę o pracę. Z tego co piszesz, to moim zdaniem to
    będzie raczej umowa-zlecenie, a więc dochodzenie wszelkich roszczeń przed
    sądem cywilnym i koszty.

  • 7. Data: 2004-06-12 00:17:28
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <cachto$qht$1@opal.futuro.pl>, swisio wrote:
    > SLOWEM ZNAM TA FIRME NA WYLOT WIEM CO JAK I GDZIE mam 19 lat i zostalem
    > sobie bez pracy :] szef ma 27 jest kardiochirurgiem dorobil sie kasy na inte

    Jak się zostaje kardiochirurgiem w wieku 27 lat?

    --
    Marcin

  • 8. Data: 2004-06-12 01:25:24
    Od: "swisio" <s...@o...pl>

    > Jak się zostaje kardiochirurgiem w wieku 27 lat?

    o jaaa no zaczyna staz i te inne niuanse

  • 9. Data: 2004-06-12 05:31:15
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...notrix.net> napisał w
    wiadomości news:o2idac.ace.ln@ziutka.router...

    > Jak się zostaje kardiochirurgiem w wieku 27 lat?

    Nie oglądałes nigdy w TV serialiku " nastoletni lekarz" o geniuszu co to w
    wieku lat nastu skończył medyczne studia?:-)) Tu pewnie mamy taki
    przypadek:-)

    HaNkA

  • 10. Data: 2004-06-12 06:07:18
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    Marcin Debowski napisał/a:
    >Jak się zostaje kardiochirurgiem w wieku 27 lat?
    Może w jakiejś grze komputerowej.:-)))