  • 1. Data: 2004-06-11 14:23:46
    Temat: odjazd z miejca kolizji
    Od: "ciupa" <t...@t...net>

    Witam
    W styczniu tego roku miałem kolizje drogową ze stojącą po mojej prawej
    stronie skodą octavią z wystajacym duzym hakiem holowniczym. poprostu
    mijając sie z innym pojazdem nadjeżdzajacym znad przciwka nagle hak skody
    znalazł się w moim prawym błotniku. Zdarzenie miało miejsce na wąskiej
    drodze typowo osiedlowej.Po zdjeciu mojego samochodu z haka skody postawiłęm
    swoje auto 5m. dalej i czekałem na własciciela skody(własnie wyłaczył alarm
    i miałem nadzieje że zaraz sie pojawi )lecz nikt sie nie pojawiał, czekałem
    około 15minut i nic. Obejrzałem uszkodzenia skody i dosłownie nic nie
    znalazłem., tylko ja miałem pokiereszowany błotnik od tego haka. Sugerując
    sie tym po upływie 15 minut odjechałem pod swój blok 20 metrów dalej. i tu
    oczywiście mój błąd bo nie wezwałem policji tylko odjechałem. (Oczywiście
    mam świadka jechałem z ojcem)
    Jestem jeszcze niedoświadczonym kierowcą, nie byłem nigdy karany. no i po 5
    dniach od zdarzenia zadzwonili z policji i zabrali prawo jazdy i czeka mnie
    sprawa w sadzie grodzkim.
    Jaka moze byc kara w tym przypadku, oczywiście zatrzymanie na pewien okres
    prawa jazdy i grzywna . moje pytanie jest na ile moga mi zatrzywac owe prawo
    jazdy i jaka może byc grzywna za to wykroczenie.
    Dziękuje z góry za jakiekolwiek informacje
    pozdrawiam wszystkich Tomek z Radomia