  • 1. Data: 2004-06-11 14:00:40
    Temat: Karta kredytowa i rozwod
    Od: Gregory <g...@...polsce.invalid>

    Mam pytanie dotyczące zacięgniętego kredytu przy pomocy KK.

    Małżonek bez wiedzy żony załatwia sobie w bankach różne karty kredytowe. Ma
    to miejsce w momencie, gdy zbliża się rozwód. Żona w bankach nie może
    otrzymać informacji o obecnych zadłużeniach męża, bo na to nie pozwala prawo
    bankowe!

    Czy w takiej sytuacji, gdy żona nic nie wie o poczynaniach męża może zostać
    wezwana do pokrycia tego zadłużenia? Jak się ustrzec przed kolejnymi takiego
    rodzaju sytuacjami

    Nie wiem jak pomóc koleżance, bo do chwili obecnej jest już i tak zrujnowana
    przez męża, nie sypia po nocach, pozostawiona z dzieckiem... :(

    --
    __