  • 21. Data: 2004-06-15 18:31:11
    Temat: Re: Praca na lewo POMOCY dlugie
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 15 cze o godzinie 19:28, na pl.soc.prawo, futszaK napisał(a):

    > tu jest rynek, tu wygrywają lepsi, coraz mniej jest miejsca na takich
    > co to myślą że postawią jeden server i już są wielkimi
    > administratorami sieci, albo wąska specjalizacja albo masówka

    Nie gorączkuj się tak futszak :)
    Jak masówka - to musiałbyś być współwłaścicielem tej gigantycznej firmy - w
    przeciwnym przypadku będziesz bakał po 12-16 godzin dziennie za 824 złote
    brutto - ale średnia i tak będzie conajmiej krajowa :P
    szefostwo będzie zarabiać /na masówce/ - ale co tam - liczy się masówka :PP

    ...wnxv xenw gnpl greebelfpv...

    --
    ......... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 22. Data: 2004-06-15 19:29:33
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    On Tue, 15 Jun 2004 20:31:11 +0200, "Artur Ch."
    <s...@r...pbz> wrote:

    >Nie gorączkuj się tak futszak :)
    >Jak masówka - to musiałbyś być współwłaścicielem tej gigantycznej firmy

    niekoniecznie, administracje siecią się zleca firmie zewnętrznej, i
    odwrotnie, firma która zatrudnia administratorów nie musi być
    właścicielem sieci, zajmuje się wyłacznie pewnym odcinkiem zadań czyli
    na przykład administrowaniem serverem i robi to dla wielu różnych
    sieci niekoniecznie tego samego właściciela

    --
    futszaK
    598339018 888010641