  • 1. Data: 2004-06-11 14:58:25
    Temat: Co sprawdzić przy kupnie spółdzielczego mieszkania własnościowego?
    Od: "Mika" <m...@o...pl>

    Chcę kupić na rynku wtórnym mieszkanie spółdzielcze własnościowe. Co powinnam
    sprawdzić i co załatwić, żeby wszystko zostało załatwione poprawnie?

    Z góry dziękuje za odpowiedzi.
    Mika

  • 2. Data: 2004-06-11 18:08:37
    Od: "majcher" <l...@k...chip.pl>

    Użytkownik "Mika" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Chcę kupić na rynku wtórnym mieszkanie spółdzielcze własnościowe. Co
    powinnam
    > sprawdzić i co załatwić, żeby wszystko zostało załatwione poprawnie?
    Musisz się upewnić że osoba sprzedająca mieszkanie na pewno jest tą osobą
    za którą się podaje czyli właściciela mieszkania, oprócz dowodu os. warto
    sprawdzić tez paszport, prawo jazdy. W spółdzielni sprawdzasz czy mieszkanie
    nie jest zadłużone kto jest jego właścielem oraz czy to jest mieszkanie
    własnościowe.