  • 1. Data: 2004-06-11 13:55:17
    Temat: ile ZUS odprowadza składki emerytalnej?
    Od: "Iwonek" <b...@o...pl>

    Witam!
    Czy orientuje sie ktos w temacie składek odprowadzanych przez ZUS na II
    filar ?
    Interesuje mnie kwota odprowadzana od zarobków 800 zł brutto miesięcznie.
    Ile rzeczywiscie ZUS powinien przelać na konto II filaru zakładając
    oczywiście, że pracodawca opłaca składkę terminowo?
    Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc.
    Mumin

  • 2. Data: 2004-06-11 14:31:48
    Temat: Re: ile ZUS odprowadza składki emerytalnej?
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "Iwonek" <b...@o...pl> naskrobał/a w news:cacdk2$fe1$1@news.onet.pl:

    > Ile rzeczywiscie ZUS powinien przelać na konto II
    > filaru zakładając oczywiście, że pracodawca opłaca składkę
    > terminowo?

    7,3% * 800 = 58,4 zł

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Kobieta to nie czlowiek, to zebro.

  • 3. Data: 2004-06-11 14:52:12
    Od: "Iwonek" <b...@o...pl>

    > 7,3% * 800 = 58,4 zł

    Dzieki wielkie. W takim razie pracodawca cos zle płaci... fundusz wysłał mi
    zestawienie za poprzedni rok i wynika z niego, że są dwie wpłaty po okolo 25
    zł a reszta co miesiąc po 5-6 zł a nawet 0,9 zł !? To oznacza, że płacą
    ratami ???? Czy to zus cos ściemnia ?
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2004-06-11 18:23:29
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 11 cze o godzinie 16:52, na pl.soc.prawo, Iwonek napisał(a):

> [...]
    > zł a reszta co miesiąc po 5-6 zł a nawet 0,9 zł !? To oznacza, że płacą

    Porównaj z raportami RMUA, z listą płac.
    Ponadto - co prawda nie napisałeś wprost - jeżeli pracujesz na pełnym
    etacie to masz za niską podstawę - winna wynosić ona 824 pln. No chyba że
    pracujesz na mniej niż pełny etat.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423