  • 1. Data: 2004-07-03 10:02:44
    Temat: Praca i karalność:((
    Od: "Marek" <m...@g...pl>

    Przoszę pomóżcie mi!!!W 2001 roku(pod koniec marca) zostalam skazana na pol
    roku w zawieszeniu na 3 lata.Czyli w marcu br minęło 3 lata.Od 2 dni odbywam
    praktyki w agencji ochrony:))(w administracji).Kierownik cos mowił,że może
    podpiszemy umowę o pracę(umowa-zlecenie) a ja przecież byłam karana a
    dopiero za 3 miesiące mogę składać wniosek o zatarcie skazania(tak mi kiedyś
    powiedziala kurator,że 6 msc po okresie próby.)Proszę,powiedzcie jak mam
    wyjść z tej sytuacji?Przyznać się-to chyba raczej pracy nie dostanę,nie
    przyznać-to chyba oni mogą to sprawdzić i mogę mieć kłopoty.Nie wiem jak
    sobie z tym poradzić.Proszę o pomoc i z góry dziękuję.

  • 2. Data: 2004-07-03 10:31:32
    Temat: Re: Praca i karalność:((
    Od: "Marek" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Marek"

> [...]
    kiedyś
    > powiedziala kurator,że 6 msc po okresie próby.)

    Zatarcie skazania następuję z mocy prawa po upływie sześciu miesięcy od
    okresu próby i generalnie nie należy składać żadnego wniosku. Jednakże
    wykreślenie z KRK trwa dość długo i można złożyć wniosek o wykreślenie wpisu
    z powodu zatarcia skazania.

    --
    Pzdr.

    Marek

  • 3. Data: 2004-07-03 10:44:03
    Od: "Johnson" <j...@g...pl.nospam>

    Użytkownik "Marek" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > okresu próby i generalnie nie należy składać żadnego wniosku. Jednakże
    > wykreślenie z KRK trwa dość długo i można złożyć wniosek o wykreślenie

    Odpowiadasz sam sobie ???

    --
    JOHNSON :)

  • 4. Data: 2004-07-03 11:06:25
    Od: "Artur Orlowski" <l...@t...the.signature.pl>

    Johnson wrote:
    > Odpowiadasz sam sobie ???

    Niejednemu psu na imię Burek. Spjrz na adresy e-mail. :-)

    --
    ArturO (małpa) edu (kropka) com (dot) pl

  • 5. Data: 2004-07-03 12:46:43
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    User "Artur Orlowski" <l...@t...the.signature.pl> napisał(a)
    w news'ie: news:xn0dkbxzi8ctwa001@news2.futuro.pl

    > Niejednemu psu na imię Burek. Spjrz na adresy e-mail. :-)

    Nie uważasz, że to, jak dla niego, zbyt zawiłe.?
    Przecież on, mimo próśb, nadal nie potrafi
    poprawnie cytować.

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "Prawdopodobieństwo wydarzenia jest odwrotnie

  • 6. Data: 2004-07-03 14:26:46
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia sob 3. lipca 2004 12:02 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Marek:

    > próby.)Proszę,powiedzcie jak mam wyjść z tej sytuacji?Przyznać się-to
    > chyba raczej pracy nie dostanę,

    A to transwestytów przyjmują do ochrony? :)

    BP, NSP
    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 7. Data: 2004-07-03 15:04:02
    Od: "AT" <m...@o...pl>

    wg kodeksu pracy nie maja prawa pytac.
    pozdr,
    agnieszka

  • 8. Data: 2004-07-03 15:17:58
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    User "AT" <m...@o...pl> napisał(a)
    w news'ie: news:cc6i2h$do6$1@nemesis.news.tpi.pl

    > wg kodeksu pracy nie maja prawa pytac.

    Wg. Netykiety odpowiada się *pod przyciętymi cytatami* .

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "Trudne problemy zostawione same sobie,

  • 9. Data: 2004-07-03 17:07:51
    Od: "HardwireD" <h...@W...pl>

    > Wg. Netykiety odpowiada się *pod przyciętymi cytatami* .
    >
    > --
    te nauczyciel napisalbys cos madrego i na temat a nie ciagle tylko poprawial
    innych

  • 10. Data: 2004-07-03 17:28:53
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> niebacznie popelnil

    > Wg. Netykiety odpowiada się *pod przyciętymi cytatami* .
    A wg zasad pisowni polskiej skracając "według" do "wg"
    _nie_ _należy_ stosować kropki
    (hint: wedłu_g_ - w_g_ ).

    --
    pozdro