  • 1. Data: 2004-07-03 09:29:05
    Temat: ugoda sądowa
    Od: "Jerzy Borowski" <j...@p...onet.pl>

    Witam !
    Zawarłem w obecności sądu ugodę w wyniku której mój przeciwnik procesowy
    miał mi zapłacić pewną kwotę w terminie 1 tygodnia od dnia rozprawy. Minęło
    już ponad 2 tygodnie a ja nie otrzymalem pieniędzy. Może ktoś z szanownych
    grupowiczów podpowie mi co mam robić.

    Pozdrawiam.
    Jurek

  • 2. Data: 2004-07-03 10:27:48
    Temat: Re: ugoda sądowa
    Od: "Marek" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Jerzy Borowski"

> [...]
    Minęło
    > już ponad 2 tygodnie a ja nie otrzymalem pieniędzy. Może ktoś z szanownych

    Zwrócić się do sądu o nadanie klauzuli wykonalności tej ugodzie.

    Pzdr.

    Marek

  • 3. Data: 2004-07-03 17:43:58
    Od: Michał Szklarski <m...@w...pl>

    Użytkownik Marek napisał:

    > Zwrócić się do sądu o nadanie klauzuli wykonalności tej ugodzie.

    Po czym iść z tym do komornika sądowego.

    --
    @ @ Michał Szklarski o-o