  • 1. Data: 2004-07-03 02:23:19
    Temat: upwawnienia na wózki widłowe
    Od: "Hallucinogen" <h...@P...onet.pl>

    Hello!~
    Pracowałem w firmie X i nabyłem uprawnienia na wózki widłowe. Szkolenie
    przeprowadzała firma której danych nie znam a za cale szkolenie zapłaciła
    firma X. Została rozwiązana ze mną umowa o prace na podstawie art 32 par 1
    pkt 2. Obecnie pracuje w firmie Y i potrzebne mi sa uprawnienia na wózki
    widłowe :-) które zdobyłem w firmie X.
    1.Czy mogę sie domagać aby firma X wydala mi dokument ze takie uprawnienia
    zdobyłem.
    2. W przypadku odmowy ze strony firmy X czy mogę sie domagać ujawnienia
    danych firmy która przeprowadziła szkolenie.
    3. W przypadku odmowy ujawnienia danych firmy która przeprowadzała szkolenie
    czy mogę sie domagać tego w sadzie i jakim ?
    Dziękuję z gory za odpowiedz.

    --
    Odpowiadając na mój adres usuń słowo napisane duzymi literami

  • 2. Data: 2004-07-03 06:54:34
    Temat: Re: upwawnienia na wózki widłowe
    Od: "Big Jack" <A...@q...hfhagb.cy>

    W wiadomości: news:cc55b2$mpj$1@news.onet.pl
    użytkownik: *Hallucinogen* napisał(a):

    [ciach]

    Ja to tylko dziwię się, że nie wydano Ci tej książeczki (czy jakkolwiek
    te uprawnienia wyglądały) do ręki zaraz po ich uzyskaniu. W końcu to
    były Twoje uprawnienia, a nie pracodawcy.
    Big Jack

    --
    //////
    ( o o) GG: 660675