  • 1. Data: 2004-09-23 16:29:01
    Temat: Praca Magisterska
    Od: "Prawnik" <p...@h...com>

    Sprzedam swoja prace magisterska.
    Praca zostala napisana i oceniona wynikiem "bardzo dobry" na Wydziale Prawa i
    Admistracji jednego z najwiekszych polskich uniwersytetow.
    Tematyka pracy zajmuje sie regulacja prawna egzekucji z wierzytelnosci
    zabezpieczonej hipoteka.
    Praca obejmuje 89 stron.
    Oferta obejmuje:
    -skopiowany egzemplarz pracy
    -ten sam egzemplarz zapisany na dyskietce
    -kopia indeksu potwierdzajaca,ze dana praca zostala oceniona wynikem 'bardzo
    dobry".
    Cena: 650 zl.
    p...@h...com

  • 2. Data: 2004-09-24 10:14:06
    Temat: Re: Praca Magisterska
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Prawnik pisze:

> [...]
    > -ten sam egzemplarz zapisany na dyskietce
    > -kopia indeksu potwierdzajaca,ze dana praca zostala oceniona wynikem

    I ty jestes prawnikiem ?

    Fajnie...

    jesli jest taka dobra powiel ja 100 razy i sprzedaj po
    6,50 + koszty ..

    Bo pocozby mial ktos kupic za 650
    jak nie w celu popoenienia przestepstwa..?

    Boguslaw

  • 3. Data: 2004-09-24 22:17:41
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 24 Sep 2004, Boguslaw Szostak wrote:

    >+ Prawnik pisze:
    >+ > Sprzedam swoja prace magisterska.
    [...]
    >+ I ty jestes prawnikiem ?

    Ja mam inne pytanie :)
    Czy regulamin uczelni nie "przywłaszcza" czasem praw majątkowych
    (choćby częsciowo). Wtedy mamy przestępstwo przecie prawom
    majątkowym bez wnikania po co komu czyjś dyplom za 650 zł :)

    >+ Bo pocozby mial ktos kupic za 650
    >+ jak nie w celu popoenienia przestepstwa..?

    Ale to "tylko domniemanie". A jakby uczelnia się zabezpieczyła...
    (a jak się nie zabezpieczyła - to wszystkie dyskusje na .prawo
    z pytaniami czy udział promotora JEDNAK nie jest "twórczy" !)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 4. Data: 2004-09-25 10:21:17
    Od: p...@h...com

> [...]
    > 6,50 + koszty ..
    >
    > Bo pocozby mial ktos kupic za 650
    > jak nie w celu popoenienia przestepstwa..?

    Otoz moja oferta jest skierowana przedewszytskim do firm zajmujacych sie
    obrotem nieruchomosciami,albo egzekucjami wierzytelnosci.Dla nich ta praca moze
    byc swietnym narzedziem do rozeznania sie w dzungli przepisow prawnych
    odnoszacych sie do tych zagadnien.
    Widac ze chyba nie pisales pracy magisterskiej,bo bys wiedzial,ze tematy sa z
    reguly wybierane przez promotorow a nie przez studentow-tak ze trudno zeby
    jakis student akurat odnalazl w mojej pracy temat nadany mu przez promotora-
    prawdopodobienstwo jest naprawde niewielkie.
    Jezeli juz student moglby nabyc taka prace,to zeby zobaczyc jak wyglada
    struktura takiej pracy ocenionej na "badzo dobry".Mi by sie napewno przy
    pisaniu pracy taki wzor przydal.Tyle,ze mnie nie byloby stac na wydatek 650 zl
    na studiach.
    Pozatym w Polsce istnieje kilka firm zupelnie legalnie oferujacych prace
    magisterskie czy licencjackie -n.p. firma Aquarius z Katowic oferuje kilkaset
    prac do sprzedazy.

  • 5. Data: 2004-09-25 12:30:21
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Uzyttkownik Użytkownik <p...@h...com> w poscie
    news:1499.00000616.4155469c@newsgate.onet.pl napisal, co nastepuje:

    > Pozatym w Polsce istnieje kilka firm zupelnie legalnie oferujacych
    > prace magisterskie czy licencjackie -n.p. firma Aquarius z Katowic
    > oferuje kilkaset prac do sprzedazy.

    No wiec wlasnie chodzi o to, ze nie jest to tak do konca legalnie :)

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Rozwiązywanie zadań, pisanie prac.
    www.wszechwiedza.pl

  • 6. Data: 2004-09-27 06:50:09
    Od: "Galis" <g...@t...pl>

    > I ty jestes prawnikiem ?
    >
    > Fajnie...

    jeden z profesorów na uczelnie na której studiowałem miał zwyczaj mówić,
    że "najbardziej łamane jest prawo na wydziale prawa, najgorzej zarządzane
    są wydziały zarządzania, a najbardziej nieekonomicznie gospodaruje się na
    wydziałach ekonomii"
    może coś w tym jest :)

    pozdr
    galis

  • 7. Data: 2004-09-27 08:46:04
    Od: Rodrig Falkenstein <f...@g...pl>

    Dnia Mon, 27 Sep 2004 08:50:09 +0200, Galis <g...@t...pl> napisał:

> [...]
    > są wydziały zarządzania, a najbardziej nieekonomicznie gospodaruje się na

    Kiedyś czytałem wywiad ze świeżo upieczona studentką KUL która
    stwierdziła, że wybrała prawo na KULu bo tu uczy sie poszanowania
    przepisów i praw innych ludzi, a na UMCS uczy się tylko jak najskuteczniej
    obchodzić przepisy i oszukiwac ludzi. Po przeczytaniu tego na wykładzie
    miałem sekundę na zastanowienie jak profesor zareaguje na ROTFLa w trzecim
    rzędzie ławek...

    --
    Falkenstein
    Okoliczności obciążające uwzględniane przy wymiarze kary są następujące: