  • 1. Data: 2004-09-23 15:51:04
    Temat: zerwanie umowy zlecenia
    Od: "grupy" <a...@a...multinet.pl>

    Witam!
    Mam pytanie odnosnie umowy zlecenia; zamierzam podjac prace na umowe
    zlecenia, nie wiem jeszcze dokladnie jakie beda jej warunki, ale pewne jest
    to, ze po przepracowaniu miesiaca moge zlozyc legalnie wypowiedzenie. Mam
    watpliwosc, czy jesli zerwe umowe przed tym terminem, to czy czekaja mnie
    jakies sankcje(poza oczywiscie niewyplaceniem pieniazkow). Czy ktos moglby
    mi napisac, co kodeks prawa cywilnego mowi na ten temat?

    Arek

  • 2. Data: 2004-09-23 22:33:37
    Temat: Re: zerwanie umowy zlecenia
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 23 Sep 2004, grupy wrote:

    >+ Witam!
    >+ Mam pytanie odnosnie umowy zlecenia; zamierzam podjac prace na umowe
    >+ zlecenia, nie wiem jeszcze dokladnie
    >+ jakie beda jej warunki, ale pewne jest
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    [...]
    >+ watpliwosc, czy jesli zerwe umowe przed tym terminem, to czy czekaja mnie
    >+ jakies sankcje(poza oczywiscie niewyplaceniem pieniazkow).

    A skąd MY mamy wiedzieć czy niedotrzymanie umowy nie będzie
    zagrożone karą umowną 10 000 zł popartą wypełnieniem
    blankietu in blanco ?
    Przecież to TY ustalisz w umowie...

    >+ Czy ktos moglby
    >+ mi napisac, co kodeks prawa cywilnego mowi na ten temat?

    A możesz sam poczytać ? ;)
    www.podatki.pl, jak w "niedostępnych" to darmowa rejestracja
    i -> kodeksy.
    Na początek od art. 734... :)
    A potem wszystko po kolei :]
    Zauważ że bardzo często jest "jeżeli z umowy nie wynika...." !

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2004-09-24 07:37:30
    Od: "arek" <a...@a...multinet.pl>

    wiadomości
    ezjan.zabrze.pl...

> [...]
    >
    > A skąd MY mamy wiedzieć czy niedotrzymanie umowy nie będzie
    > zagrożone karą umowną 10 000 zł popartą wypełnieniem
    oki, chcialem tylko wiedziec co mowi na ten temat kodeks, w przypadku gdy
    nie ma nic w umowie...

    dzieki, zaraz tam lukne:)
    Arek