1. Data: 2004-09-23 14:31:30
Temat:tekst: ogłoszony, ujednolicony itp
Od:"Krzysztof" <ksnar[usun_to]@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupowiczów!
Proszę o pomoc.
Ściągam sobie ze strony sejmu ustawy, szukając wg numeru dziennika ustaw i
pozycji w nim. Ale jak znalazłem to, co chciałem, to zdębiałem. Interesujący
mnie akt prawny został zamieszczony w trzech wersjach:
"Tekst aktu"
"Tekst ogłoszony"
"Tekst ujednolicony"
Czymże się one różnią od siebie? Którą się kierować... i o co tu chodzi?

2. Data: 2004-09-23 15:40:34
Temat:Re: tekst: ogłoszony, ujednolicony itp
Od:"Bartek Gliniecki" <e...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof wyskrobał(a):
> [...]
> "Tekst ogłoszony"
> "Tekst ujednolicony"
> Czymże się one różnią od siebie? Którą się kierować... i o co tu chodzi?

Wybierz tekst ujednolicony, bo zawiera również poprawki do tekstu
oryginalnego (tekst ogłoszony).

--
Bartek Gliniecki

3. Data: 2004-09-23 15:43:16
Temat:Odp: tekst: ogłoszony, ujednolicony itp
Od:"NEW" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysztof <ksnar[usun_to]@wp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ciumnn$96t$...@n...onet.pl...
> [...]
Interesujący
> mnie akt prawny został zamieszczony w trzech wersjach:

to moze byc np. tekst jednej z nowelizacji - moge sie mylic, bo malo to
precyzyjne

> "Tekst ogłoszony"

to tekst pierwotny

> "Tekst ujednolicony"

to tekst po uwzglednieniu zmian po nowelizacjach czyli najbardziej aktualny

pozdrawiam
mdr

4. Data: 2004-09-23 17:49:17
Od:"Krzysztof" <ksnar[usun_to]@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

no teraz mniej więcej wiem czego się trzymać. Dzięki!