  • 1. Data: 2004-09-23 14:45:18
    Temat: Kablówka w bloku
    Od: "Jarosław Kowalewski" <j...@p...onet.pl>

    Grupowicze,
    Sprawa jest następująca: mam w mieszkaniu TV kablową i chciałbym z niej
    zrezygnować. O ile mi wiadomo, wspólnota mieszkaniowa, zarządzająca
    osiedlem, nie zapewnia jakiegokolwiek sygnału telewizyjnego w mieszkaniu
    oprócz rzeczonej kablówki. Jeśli mnie pamięć nie myli kiedyś było tak, że
    obowiązkiem spółdzielni było, w momencie zgody na założenie kablówki,
    zapewnienie mieszkańcom, którzy tej kablówki nie chcieli, również
    tradycyjnego sygnału z anteny zbiorczej. Jak jest teraz? Czy jakoś jest to
    prawnie regulowane? Czy w zasadzie spółdzielni/wspólnocie nic do tego?
    Pozdrawiam
    Jarek

  • 2. Data: 2004-09-23 19:20:16
    Temat: Re: Kablówka w bloku
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Jarosław Kowalewski" <j...@p...onet.pl>
    napisał w wiadomości news:ciunhs$1d8$1@news.onet.pl...

    > Czy w zasadzie spółdzielni/wspólnocie nic do tego?
    > Pozdrawiam
    > Jarek

    Wspolnocie z cala pewnoscia nic do tego. Spoldzielni mieszkaniowej na 99%
    tez. Jak nie chce wspolnota, to niczego nie musi dostarczac. Mozesz wystawic
    sobie wlasny talerz, albo azart, o ile wspolnota wyrazi na to zgode.

    marekz

  • 3. Data: 2004-09-23 20:07:12
    Temat: Re: Re: Kablówka w bloku
    Od: JFK <s...@g...com>

    nie wiem jak u was ale u nas kablowka na takie okazje dostarcza
    po prostu sygnal tych kilku programow widzianych przez zwykla antene
    za jakies grosze(podaje ze to koszty konserwacji i ja im w sumie wierze)
    moze wiec warto cos takiego poprosic bo kasa niewielka a przynajmniej
    sygnal masz sensownej jakosci
    --
    JFK
    wbrew wszelkim pozorom adres we from

  • 4. Data: 2004-09-23 20:42:35
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > za jakies grosze(podaje ze to koszty konserwacji i ja im w sumie wierze)
    > moze wiec warto cos takiego poprosic bo kasa niewielka a przynajmniej

    U mnie tak jest chyba 1,22zl za miesiac
    pozdro
    Adam

  • 5. Data: 2004-09-24 07:09:02
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    a jak nie wyrazi na to zgody to co ???

    uszczęśliwianie na siłe kablówką ???

    coś mi się nie wydaje

    --
    futszaK
    598339018 887233199

  • 6. Data: 2004-09-24 11:18:37
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "futszaK" <f...@p...pl> napisał w wiadomości

    > a jak nie wyrazi na to zgody to co ???
    >
    > uszczęśliwianie na siłe kablówką ???
    >
    > coś mi się nie wydaje

    Jak nie wyrazi zgody, to formalnie nie moze sobie wystawic anteny na dachu
    (bo dach jest czescia wspolna, podobnie zreszta jak balkony). Wspolnota w
    zaden sposob nie musi uzasadniac powodu braku wyrazenia zgody, choc
    zainteresowany moze oczywscia taka uchwale wspolnoty zaskarzyc do sadu i
    czekac na rozpatrzenie, i czekac, i czekac... Oczywiscie ja bym sie tam
    takim brakiem zgody wspolnoty nie przejal, ale formalnie tak to wlasnie
    wyglada. Wspolnota moze sobie zadac usuniecia takiej anteny, i zadac, i
    zadac... :-) Ogolnie rzecz biorac jedna z wielu fikcji prawnych. No chyba ze
    wspolnota jest "zdecydowana", to wtedy bedzie po prostu taka antene
    uszkadzac. A wystawiajacy moze sobie szukac nieznanego sprawcy, i szukac, i
    szukac... :-)

    marekz

  • 7. Data: 2004-09-26 13:24:25
    Od: "Marek" <m...@p...pl>

    > (bo dach jest czescia wspolna, podobnie zreszta jak balkony)

    Dach jest czescia wspolna a balkony w wiekszosci nie sa.

    Marek